Функціональні особливості етикетних стереотипів привертання уваги в американському науково-академічному дискурсі

The present paper considers functioning of the etiquette lexical bundles of attracting attention in scientific-academic discourse. The analysis has shown that such bundles are most frequently used with the purpose of organizing discourse, highlighting principal and secondary information, specifyi...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Шпенюк, І.Є.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2009
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9952
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Функціональні особливості етикетних стереотипів привертання уваги в американському науково-академічному дискурсі / І.Є. Шпенюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2009. — № 3. — С. 266-272. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-9952
record_format dspace
spelling irk-123456789-99522010-07-15T12:01:30Z Функціональні особливості етикетних стереотипів привертання уваги в американському науково-академічному дискурсі Шпенюк, І.Є. The present paper considers functioning of the etiquette lexical bundles of attracting attention in scientific-academic discourse. The analysis has shown that such bundles are most frequently used with the purpose of organizing discourse, highlighting principal and secondary information, specifying, paraphrasing, providing explanation(s), illustrating, expressing authorial voice and conveying emotions. В статье рассматриваются особенности функционирования этикетных речевых стереотипов привлечения внимания адресата в американском научно- академическом дискурсе. Анализ материала показал, что этикетные речевые стереотипы чаще всего используются с целью организации дискурса, выделения основной и второстепенной информации, уточнения, экземплификации, объяснения, перефразирования, выражения авторизации и эмоций. 2009 Article Функціональні особливості етикетних стереотипів привертання уваги в американському науково-академічному дискурсі / І.Є. Шпенюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2009. — № 3. — С. 266-272. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9952 uk Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description The present paper considers functioning of the etiquette lexical bundles of attracting attention in scientific-academic discourse. The analysis has shown that such bundles are most frequently used with the purpose of organizing discourse, highlighting principal and secondary information, specifying, paraphrasing, providing explanation(s), illustrating, expressing authorial voice and conveying emotions.
format Article
author Шпенюк, І.Є.
spellingShingle Шпенюк, І.Є.
Функціональні особливості етикетних стереотипів привертання уваги в американському науково-академічному дискурсі
author_facet Шпенюк, І.Є.
author_sort Шпенюк, І.Є.
title Функціональні особливості етикетних стереотипів привертання уваги в американському науково-академічному дискурсі
title_short Функціональні особливості етикетних стереотипів привертання уваги в американському науково-академічному дискурсі
title_full Функціональні особливості етикетних стереотипів привертання уваги в американському науково-академічному дискурсі
title_fullStr Функціональні особливості етикетних стереотипів привертання уваги в американському науково-академічному дискурсі
title_full_unstemmed Функціональні особливості етикетних стереотипів привертання уваги в американському науково-академічному дискурсі
title_sort функціональні особливості етикетних стереотипів привертання уваги в американському науково-академічному дискурсі
publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
publishDate 2009
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9952
citation_txt Функціональні особливості етикетних стереотипів привертання уваги в американському науково-академічному дискурсі / І.Є. Шпенюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2009. — № 3. — С. 266-272. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT špenûkíê funkcíonalʹníosoblivostíetiketnihstereotipívprivertannâuvagivamerikansʹkomunaukovoakademíčnomudiskursí
first_indexed 2023-10-18T16:43:25Z
last_indexed 2023-10-18T16:43:25Z
_version_ 1796139718001295360