Модель навчального Web-контенту Tree-Net як основа для інтеграції керування знаннями і безперервним навчанням

The article represents a hierarchical network model of learning Web-content for support to on-going learning on the basis of knowledge management. Hierarchical, binary and group relations among the content elements are described, which serve for structuring and cataloguing the Web-content, its reusi...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автори: Tytenko, S. V., Gagarin, A. A.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute" 2009
Онлайн доступ:http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/108467
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:System research and information technologies

Репозитарії

System research and information technologies
id journaliasakpiua-article-108467
record_format ojs
spelling journaliasakpiua-article-1084672018-04-06T12:35:46Z Learning Web-content Tree-Net model as a basis for integration of knowledge management and on-going learning Модель учебного Web-контента Tree-Net как основа для интеграции управления знаниями и непрерывным обучением Модель навчального Web-контенту Tree-Net як основа для інтеграції керування знаннями і безперервним навчанням Tytenko, S. V. Gagarin, A. A. The article represents a hierarchical network model of learning Web-content for support to on-going learning on the basis of knowledge management. Hierarchical, binary and group relations among the content elements are described, which serve for structuring and cataloguing the Web-content, its reusing, searching for thematic and associative content and building a personal learning environment. Описана иерархически-сетевая модель учебного Web-контента Tree-Net для поддержки непрерывного обучения на основе управления знаниями. Рассмотрены иерархические, бинарные и групповые связи между элементами контента, которые служат для структурирования и каталогизации Web-контента, реализации повторного использования, поиска тематико-ассоциативного контента и построения персональной среды обучения. Описано ієрархічно-мережеву модель навчального Web-контенту Tree-Net для підтримки безперервного навчання на основі управління знаннями. Розглянуто ієрархічні, бінарні і групові зв’язки між елементами контенту, які служать для його структурування і каталогізації, а також реалізації повторного використання, пошуку тематично-асоціативного контенту і побудови персонального навчального середовища. The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute" 2009-03-19 Article Article application/pdf http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/108467 System research and information technologies; No. 1 (2009); 74-86 Системные исследования и информационные технологии; № 1 (2009); 74-86 Системні дослідження та інформаційні технології; № 1 (2009); 74-86 2308-8893 1681-6048 uk http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/108467/103445 Copyright (c) 2021 System research and information technologies
institution System research and information technologies
collection OJS
language Ukrainian
format Article
author Tytenko, S. V.
Gagarin, A. A.
spellingShingle Tytenko, S. V.
Gagarin, A. A.
Модель навчального Web-контенту Tree-Net як основа для інтеграції керування знаннями і безперервним навчанням
author_facet Tytenko, S. V.
Gagarin, A. A.
author_sort Tytenko, S. V.
title Модель навчального Web-контенту Tree-Net як основа для інтеграції керування знаннями і безперервним навчанням
title_short Модель навчального Web-контенту Tree-Net як основа для інтеграції керування знаннями і безперервним навчанням
title_full Модель навчального Web-контенту Tree-Net як основа для інтеграції керування знаннями і безперервним навчанням
title_fullStr Модель навчального Web-контенту Tree-Net як основа для інтеграції керування знаннями і безперервним навчанням
title_full_unstemmed Модель навчального Web-контенту Tree-Net як основа для інтеграції керування знаннями і безперервним навчанням
title_sort модель навчального web-контенту tree-net як основа для інтеграції керування знаннями і безперервним навчанням
title_alt Learning Web-content Tree-Net model as a basis for integration of knowledge management and on-going learning
Модель учебного Web-контента Tree-Net как основа для интеграции управления знаниями и непрерывным обучением
description The article represents a hierarchical network model of learning Web-content for support to on-going learning on the basis of knowledge management. Hierarchical, binary and group relations among the content elements are described, which serve for structuring and cataloguing the Web-content, its reusing, searching for thematic and associative content and building a personal learning environment.
publisher The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"
publishDate 2009
url http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/108467
work_keys_str_mv AT tytenkosv learningwebcontenttreenetmodelasabasisforintegrationofknowledgemanagementandongoinglearning
AT gagarinaa learningwebcontenttreenetmodelasabasisforintegrationofknowledgemanagementandongoinglearning
AT tytenkosv modelʹučebnogowebkontentatreenetkakosnovadlâintegraciiupravleniâznaniâmiinepreryvnymobučeniem
AT gagarinaa modelʹučebnogowebkontentatreenetkakosnovadlâintegraciiupravleniâznaniâmiinepreryvnymobučeniem
AT tytenkosv modelʹnavčalʹnogowebkontentutreenetâkosnovadlâíntegracííkeruvannâznannâmiíbezperervnimnavčannâm
AT gagarinaa modelʹnavčalʹnogowebkontentutreenetâkosnovadlâíntegracííkeruvannâznannâmiíbezperervnimnavčannâm
first_indexed 2024-04-08T15:05:42Z
last_indexed 2024-04-08T15:05:42Z
_version_ 1795779453856514048