Моделі агрегатування поняттєвих об’єктів безперервного навчання за підтримкою інформаційних і телекомунікаційних технологій

The life-long learning concepts aggregation conceptual abstract and working models with support of information and communication technologies are suggested. General ideas of model building are reviewed. Terminology dictionary, n3 model of conceptual n3 objects aggregation (L3M-AS), and practical dev...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автор: Manako, A. F.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute" 2019
Онлайн доступ:http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/165652
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:System research and information technologies

Репозитарії

System research and information technologies
id journaliasakpiua-article-165652
record_format ojs
spelling journaliasakpiua-article-1656522019-04-26T15:35:46Z The life-long learning concepts objects aggregation conceptual abstract and working models with support of information and communication technologies Модели агрегатирования понятийных объектов непрерывного обучения при поддержке информационных и телекоммуникационных технологий Моделі агрегатування поняттєвих об’єктів безперервного навчання за підтримкою інформаційних і телекомунікаційних технологій Manako, A. F. The life-long learning concepts aggregation conceptual abstract and working models with support of information and communication technologies are suggested. General ideas of model building are reviewed. Terminology dictionary, n3 model of conceptual n3 objects aggregation (L3M-AS), and practical development of a model are provided. Предложены концептуальные абстрактные и рабочие модели агрегатирования понятийных объектов непрерывного обучения при поддержке информационных и телекоммуникационных технологий. Рассмотрены общие идеи построения моделей. Приведен словарь понятий, описана н3-модель агрегатирования понятийных н3‑объектов (L3M-AС) и практическая реализация моделей. Запропоновано концептуальні абстрактні та робочі моделі агрегатування поняттєвих об’єктів безперервного навчання за підтримкою інформаційних і телекомунікаційних технологій. Розглянуто загальні ідеї побудови моделей, надано словник понять, н3-модель агрегатування поняттєвих н3-обєктів (L3M-AC), практичні реалізації моделей. The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute" 2019-04-26 Article Article application/pdf http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/165652 System research and information technologies; No. 3 (2005); 29-37 Системные исследования и информационные технологии; № 3 (2005); 29-37 Системні дослідження та інформаційні технології; № 3 (2005); 29-37 2308-8893 1681-6048 uk http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/165652/164894 Copyright (c) 2021 System research and information technologies
institution System research and information technologies
collection OJS
language Ukrainian
format Article
author Manako, A. F.
spellingShingle Manako, A. F.
Моделі агрегатування поняттєвих об’єктів безперервного навчання за підтримкою інформаційних і телекомунікаційних технологій
author_facet Manako, A. F.
author_sort Manako, A. F.
title Моделі агрегатування поняттєвих об’єктів безперервного навчання за підтримкою інформаційних і телекомунікаційних технологій
title_short Моделі агрегатування поняттєвих об’єктів безперервного навчання за підтримкою інформаційних і телекомунікаційних технологій
title_full Моделі агрегатування поняттєвих об’єктів безперервного навчання за підтримкою інформаційних і телекомунікаційних технологій
title_fullStr Моделі агрегатування поняттєвих об’єктів безперервного навчання за підтримкою інформаційних і телекомунікаційних технологій
title_full_unstemmed Моделі агрегатування поняттєвих об’єктів безперервного навчання за підтримкою інформаційних і телекомунікаційних технологій
title_sort моделі агрегатування поняттєвих об’єктів безперервного навчання за підтримкою інформаційних і телекомунікаційних технологій
title_alt The life-long learning concepts objects aggregation conceptual abstract and working models with support of information and communication technologies
Модели агрегатирования понятийных объектов непрерывного обучения при поддержке информационных и телекоммуникационных технологий
description The life-long learning concepts aggregation conceptual abstract and working models with support of information and communication technologies are suggested. General ideas of model building are reviewed. Terminology dictionary, n3 model of conceptual n3 objects aggregation (L3M-AS), and practical development of a model are provided.
publisher The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"
publishDate 2019
url http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/165652
work_keys_str_mv AT manakoaf thelifelonglearningconceptsobjectsaggregationconceptualabstractandworkingmodelswithsupportofinformationandcommunicationtechnologies
AT manakoaf modeliagregatirovaniâponâtijnyhobʺektovnepreryvnogoobučeniâpripodderžkeinformacionnyhitelekommunikacionnyhtehnologij
AT manakoaf modelíagregatuvannâponâttêvihobêktívbezperervnogonavčannâzapídtrimkoûínformacíjnihítelekomuníkacíjnihtehnologíj
AT manakoaf lifelonglearningconceptsobjectsaggregationconceptualabstractandworkingmodelswithsupportofinformationandcommunicationtechnologies
first_indexed 2024-04-08T15:06:42Z
last_indexed 2024-04-08T15:06:42Z
_version_ 1795779516426092544