Інтелектуальні технології у маркетинговому аналізі
Procedures and algorithms for application of artificial intelligence in processing and analysing various types of knowledge are considered. It is proposed to integrate such techniques of knowledge and decision making modelling as neural networks and fuzzy logic-based reasoning methods. The problem o...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | Setlak, G. |
Формат: | Стаття |
Мова: | rus |
Опубліковано: |
The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"
2019
|
Онлайн доступ: | http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/172479 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | System research and information technologies |
Репозитарії
System research and information technologiesСхожі ресурси
-
Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі
за авторством: Лобанова, В.А., та інші
Опубліковано: (2010) -
Нові інтелектуальні технології та методи оптимізації для дослідження складних систем
Опубліковано: (2010) -
Інтелектуальні сенсори
за авторством: Войтович, І.
Опубліковано: (2009) -
Цифрова медицина та інтелектуальні інформаційні технології – основа охорони здоров’я майбутнього
за авторством: Гриценко, В.І.
Опубліковано: (2016) -
Інтелектуальні портали Михайла Драгоманова
за авторством: Голобородько, Я.
Опубліковано: (2011)