Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення

Tendencies of development of new theories of natural sciences (technological, information, environmental, social, educational concepts) are generalized. Shown inherent to educational institutions of technologically advanced countries changes of the methodological component of educational process con...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автори: Dobrovolsky, V. A., Ryzhkova, S. A.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute" 2019
Онлайн доступ:http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/176510
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:System research and information technologies

Репозитарії

System research and information technologies
id journaliasakpiua-article-176510
record_format ojs
spelling journaliasakpiua-article-1765102019-08-21T15:53:44Z Sense in educational disciplines of a general educational cycle in the context of present-day realities Содержательное наполнение учебных дисциплин общеобразовательного цикла в контексте реалий нынешнего дня Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення Dobrovolsky, V. A. Ryzhkova, S. A. Tendencies of development of new theories of natural sciences (technological, information, environmental, social, educational concepts) are generalized. Shown inherent to educational institutions of technologically advanced countries changes of the methodological component of educational process conditioned by requirements for the most fast adaptation of an expert to technological and social realities of a global information civilization. Обобщенные тенденции становления новых теорий естествознания (технологических, информационных, экологических, социальных, образовательных концепций). Показаны присущие учебным заведениям технологически развитых стран изменения методологической составляющей учебного процесса, обусловленные требованиями быстрой адаптации будущего специалиста к технологическим и социальным реалиям глобальной информационной цивилизации. Узагальнені тенденції становлення нових природознавчих теорій (технологічних, інформаційних, екологічних, соціальних, освітніх концепцій). Показані притаманні навчальним закладам технологічно розвинених країн зміни методологічної складової навчального процесу, обумовлені вимогами якнайшвидшої адаптації майбутнього фахівця до технологічних та соціальних реалій глобальної інформаційної цивілізації. The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute" 2019-08-21 Article Article application/pdf http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/176510 System research and information technologies; No. 2 (2002); 133-142 Системные исследования и информационные технологии; № 2 (2002); 133-142 Системні дослідження та інформаційні технології; № 2 (2002); 133-142 2308-8893 1681-6048 uk http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/176510/176271 Copyright (c) 2021 System research and information technologies
institution System research and information technologies
collection OJS
language Ukrainian
format Article
author Dobrovolsky, V. A.
Ryzhkova, S. A.
spellingShingle Dobrovolsky, V. A.
Ryzhkova, S. A.
Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
author_facet Dobrovolsky, V. A.
Ryzhkova, S. A.
author_sort Dobrovolsky, V. A.
title Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
title_short Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
title_full Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
title_fullStr Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
title_full_unstemmed Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
title_sort змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
title_alt Sense in educational disciplines of a general educational cycle in the context of present-day realities
Содержательное наполнение учебных дисциплин общеобразовательного цикла в контексте реалий нынешнего дня
description Tendencies of development of new theories of natural sciences (technological, information, environmental, social, educational concepts) are generalized. Shown inherent to educational institutions of technologically advanced countries changes of the methodological component of educational process conditioned by requirements for the most fast adaptation of an expert to technological and social realities of a global information civilization.
publisher The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"
publishDate 2019
url http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/176510
work_keys_str_mv AT dobrovolskyva senseineducationaldisciplinesofageneraleducationalcycleinthecontextofpresentdayrealities
AT ryzhkovasa senseineducationaldisciplinesofageneraleducationalcycleinthecontextofpresentdayrealities
AT dobrovolskyva soderžatelʹnoenapolnenieučebnyhdisciplinobŝeobrazovatelʹnogociklavkonteksterealijnynešnegodnâ
AT ryzhkovasa soderžatelʹnoenapolnenieučebnyhdisciplinobŝeobrazovatelʹnogociklavkonteksterealijnynešnegodnâ
AT dobrovolskyva zmístovnanapovnenístʹnavčalʹnihdisciplínzagalʹnoosvítnʹogocikluvkontekstírealíjsʹogodennâ
AT ryzhkovasa zmístovnanapovnenístʹnavčalʹnihdisciplínzagalʹnoosvítnʹogocikluvkontekstírealíjsʹogodennâ
first_indexed 2024-04-08T15:07:27Z
last_indexed 2024-04-08T15:07:27Z
_version_ 1795779563822776320