Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
Tendencies of development of new theories of natural sciences (technological, information, environmental, social, educational concepts) are generalized. Shown inherent to educational institutions of technologically advanced countries changes of the methodological component of educational process con...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | Dobrovolsky, V. A., Ryzhkova, S. A. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"
2019
|
Онлайн доступ: | http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/176510 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | System research and information technologies |
Репозитарії
System research and information technologiesСхожі ресурси
-
Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення
за авторством: Добровольський, В.О., та інші
Опубліковано: (2002) -
Вивчення дисциплін філологічного циклу у середніх жіночих закладах Волині
за авторством: Єршова, Л.
Опубліковано: (2002) -
Історія в системі навчальних дисциплін Глухівського учительського інституту (1874–1914 рр.)
за авторством: Крижанівський, В.М.
Опубліковано: (2017) -
Конфесії України в контексті міжнародних релігійних реалій
за авторством: Колодний, А.М.
Опубліковано: (2008) -
Романс Ю. Шапоріна «Заклинание» в контексті сучасних соціокультурних реалій
за авторством: Кисла, С.В.
Опубліковано: (2010)