Інформаційна технологія створення інтелектуальних комп’ютерних програм для навчання алгоритмічним завданням. Частина 1: Математичні основи

The existing education system (in particular higher education) due to its focus on basic knowledge is quite inert and cannot satisfy the needs of the modern labor market, which is rapidly developing. Some professions transform or disappear, while the others appear almost every day. Today the employe...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2021
Автори: Kulik, Anatoliy, Chukhray, Andrey, Havrylenko, Olena
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute" 2021
Теми:
Онлайн доступ:http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/243263
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:System research and information technologies

Репозитарії

System research and information technologies
id journaliasakpiua-article-243263
record_format ojs
institution System research and information technologies
collection OJS
language English
topic інтелектуальна система навчання
алгоритмічні завдання
діагностичні моделі
байєсівські мережі
модель студента
intelligent tutor system
algorithmic tasks
diagnostic models
Bayesian networks
student model
интеллектуальная система обучения
алгоритмические задания
диагностические модели
байесовские сети
модель студента
spellingShingle інтелектуальна система навчання
алгоритмічні завдання
діагностичні моделі
байєсівські мережі
модель студента
intelligent tutor system
algorithmic tasks
diagnostic models
Bayesian networks
student model
интеллектуальная система обучения
алгоритмические задания
диагностические модели
байесовские сети
модель студента
Kulik, Anatoliy
Chukhray, Andrey
Havrylenko, Olena
Інформаційна технологія створення інтелектуальних комп’ютерних програм для навчання алгоритмічним завданням. Частина 1: Математичні основи
topic_facet інтелектуальна система навчання
алгоритмічні завдання
діагностичні моделі
байєсівські мережі
модель студента
intelligent tutor system
algorithmic tasks
diagnostic models
Bayesian networks
student model
интеллектуальная система обучения
алгоритмические задания
диагностические модели
байесовские сети
модель студента
format Article
author Kulik, Anatoliy
Chukhray, Andrey
Havrylenko, Olena
author_facet Kulik, Anatoliy
Chukhray, Andrey
Havrylenko, Olena
author_sort Kulik, Anatoliy
title Інформаційна технологія створення інтелектуальних комп’ютерних програм для навчання алгоритмічним завданням. Частина 1: Математичні основи
title_short Інформаційна технологія створення інтелектуальних комп’ютерних програм для навчання алгоритмічним завданням. Частина 1: Математичні основи
title_full Інформаційна технологія створення інтелектуальних комп’ютерних програм для навчання алгоритмічним завданням. Частина 1: Математичні основи
title_fullStr Інформаційна технологія створення інтелектуальних комп’ютерних програм для навчання алгоритмічним завданням. Частина 1: Математичні основи
title_full_unstemmed Інформаційна технологія створення інтелектуальних комп’ютерних програм для навчання алгоритмічним завданням. Частина 1: Математичні основи
title_sort інформаційна технологія створення інтелектуальних комп’ютерних програм для навчання алгоритмічним завданням. частина 1: математичні основи
title_alt Information technology for creating intelligent computer programs for training in algorithmic tasks. Part 1: Mathematical foundations
Информационная технология создания интеллектуальных компьютерных программ для обучения алгоритмическим заданиям. Часть 1. Математические основы
description The existing education system (in particular higher education) due to its focus on basic knowledge is quite inert and cannot satisfy the needs of the modern labor market, which is rapidly developing. Some professions transform or disappear, while the others appear almost every day. Today the employers need specialists with certain skills and abilities, who are able to develop them and adapt to specific projects. That is why short-term courses are very popular today, especially online and with a mentor — a specialist in a particular field. At the same time, graduates of such courses are mostly unable to solve complex problems and make competent decisions on their own. There is a requirement of creation of training programs for testing the development and implementation of tools for productive knowledge and skills transferring in a particular field. The article shows a possible approach to provide some interactivity to computer tutoring tools in addition to the game principle, information visualization and other techniques that have already proven themselves in information systems. It will give an opportunity to create a platform that can accumulate new technologies, integrating them into a digital tutoring environment that can be adapted to each student.
publisher The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"
publishDate 2021
url http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/243263
work_keys_str_mv AT kulikanatoliy informationtechnologyforcreatingintelligentcomputerprogramsfortraininginalgorithmictaskspart1mathematicalfoundations
AT chukhrayandrey informationtechnologyforcreatingintelligentcomputerprogramsfortraininginalgorithmictaskspart1mathematicalfoundations
AT havrylenkoolena informationtechnologyforcreatingintelligentcomputerprogramsfortraininginalgorithmictaskspart1mathematicalfoundations
AT kulikanatoliy informacionnaâtehnologiâsozdaniâintellektualʹnyhkompʹûternyhprogrammdlâobučeniâalgoritmičeskimzadaniâmčastʹ1matematičeskieosnovy
AT chukhrayandrey informacionnaâtehnologiâsozdaniâintellektualʹnyhkompʹûternyhprogrammdlâobučeniâalgoritmičeskimzadaniâmčastʹ1matematičeskieosnovy
AT havrylenkoolena informacionnaâtehnologiâsozdaniâintellektualʹnyhkompʹûternyhprogrammdlâobučeniâalgoritmičeskimzadaniâmčastʹ1matematičeskieosnovy
AT kulikanatoliy ínformacíjnatehnologíâstvorennâíntelektualʹnihkompûternihprogramdlânavčannâalgoritmíčnimzavdannâmčastina1matematičníosnovi
AT chukhrayandrey ínformacíjnatehnologíâstvorennâíntelektualʹnihkompûternihprogramdlânavčannâalgoritmíčnimzavdannâmčastina1matematičníosnovi
AT havrylenkoolena ínformacíjnatehnologíâstvorennâíntelektualʹnihkompûternihprogramdlânavčannâalgoritmíčnimzavdannâmčastina1matematičníosnovi
first_indexed 2024-04-08T15:07:55Z
last_indexed 2024-04-08T15:07:55Z
_version_ 1795779593376890880
spelling journaliasakpiua-article-2432632022-06-20T14:19:48Z Information technology for creating intelligent computer programs for training in algorithmic tasks. Part 1: Mathematical foundations Информационная технология создания интеллектуальных компьютерных программ для обучения алгоритмическим заданиям. Часть 1. Математические основы Інформаційна технологія створення інтелектуальних комп’ютерних програм для навчання алгоритмічним завданням. Частина 1: Математичні основи Kulik, Anatoliy Chukhray, Andrey Havrylenko, Olena інтелектуальна система навчання алгоритмічні завдання діагностичні моделі байєсівські мережі модель студента intelligent tutor system algorithmic tasks diagnostic models Bayesian networks student model интеллектуальная система обучения алгоритмические задания диагностические модели байесовские сети модель студента The existing education system (in particular higher education) due to its focus on basic knowledge is quite inert and cannot satisfy the needs of the modern labor market, which is rapidly developing. Some professions transform or disappear, while the others appear almost every day. Today the employers need specialists with certain skills and abilities, who are able to develop them and adapt to specific projects. That is why short-term courses are very popular today, especially online and with a mentor — a specialist in a particular field. At the same time, graduates of such courses are mostly unable to solve complex problems and make competent decisions on their own. There is a requirement of creation of training programs for testing the development and implementation of tools for productive knowledge and skills transferring in a particular field. The article shows a possible approach to provide some interactivity to computer tutoring tools in addition to the game principle, information visualization and other techniques that have already proven themselves in information systems. It will give an opportunity to create a platform that can accumulate new technologies, integrating them into a digital tutoring environment that can be adapted to each student. Существующая система образования (в частности, высшее образование) из-за ориентации на базовые знания довольно инертная и не может удовлетворять потребности современного рынка труда, что стремительно развивается. Некоторые профессии трансформируются или исчезают, появляются новые. Работодателям сегодня нужны специалисты с определенными навыками и умениями, которые способны их развивать и адаптировать к конкретным проектам. Именно поэтому популярны краткосрочные курсы, особенно онлайн и с наставником — специалистом в определенной области. Но выпускники таких курсов не могут самостоятельно решать сложные задания и принимать грамотные решения. Требуется создание обучающих программ для тестирования разработки и внедрения инструментов продуктивной передачи знаний и навыков в определенной области. Показан возможный подход к обеспечению некоторой интерактивности средств компьютерного обучения в дополнение к игровому принципу, визуализации информации и другим методам, применимым в информационных системах. Это позволит создать платформу, способную аккумулировать новые технологии, интегрируя их в цифровую среду обучения, которая может быть адаптирована для каждого ученика. Існуюча система освіти (зокрема вища освіта) через орієнтацію на базові знання досить інертна і не спроможна забезпечувати потреби сучасного ринку праці, що стрімко розвивається. Деякі професії трансформуються або зникають, з’являються нові. Роботодавцям сьогодні потрібні фахівці з певними навиками і вміннями, які здатні розвивати їх та адаптувати до конкретних проектів. Саме тому популярними є короткострокові курси, особливо онлайн та з наставником — фахівцем у певній галузі. Утім випускники таких курсів здебільшого не в змозі самостійно вирішувати складні завдання та приймати грамотні рішення. Постає потреба у створенні навчальних програм для перевірки розробки та впровадження засобів продуктивного передавання знань і навичок у конкретній галузі. Показано можливий підхід до забезпечення певної інтерактивності засобів комп’ютерного навчання як додаток до ігрового принципу, візуалізації інформації та інших прийомів, застосовних в інформаційних системах. Це дозволить створити платформу, яка зможе акумулювати нові технології, інтегруючи їх у цифрове навчальне середовище, яке може бути адаптованим для кожного студента. The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute" 2021-12-22 Article Article application/pdf http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/243263 10.20535/SRIT.2308-8893.2021.4.02 System research and information technologies; No. 4 (2021); 27-41 Системные исследования и информационные технологии; № 4 (2021); 27-41 Системні дослідження та інформаційні технології; № 4 (2021); 27-41 2308-8893 1681-6048 en http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/243263/249421