Розв’язування комбінаторних задач ігрового типу з обмеженнями-переставляннями у обох гравців: ітераційний метод

The definition and the mathematical model of a game problem for agricultural production with permutations-restrictions that are imposed on the strategies of both players, are considered. The iterative method is extended for combinatorial optimization problems of the gaming type with the restrictions...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"
Дата:2012
Автори: Iemets, O. O., Olkhovskaja, O. V.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute" 2012
Онлайн доступ:http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/60558
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!

Репозиторії

System research and information technologies
id journaliasakpiua-article-60558
record_format ojs
spelling journaliasakpiua-article-605582018-03-30T15:09:10Z Solving combinatorial problems of gaming type with permutations-restrictions of both players: the interative method Решения комбинаторных задач игрового типа с ограничениями-перестановками у обоих игроков: итерационный метод Розв’язування комбінаторних задач ігрового типу з обмеженнями-переставляннями у обох гравців: ітераційний метод Iemets, O. O. Olkhovskaja, O. V. The definition and the mathematical model of a game problem for agricultural production with permutations-restrictions that are imposed on the strategies of both players, are considered. The iterative method is extended for combinatorial optimization problems of the gaming type with the restrictions, defined by permutations on the strategies of both players. The method is based on drowing the game, under the condition that each player tries to achieve his goal. A criterion of stopping and the procedures of determination of the result are suggested. On the basis of the developed software computational experiments, which show approaching of payments to the game price, which enables the approximate determination of mixed strategies of the players, are performed. A theoretical and experimental evaluation of the operations of the proposed iterative method is given. Рассмотрена постановка и математическая модель игровой задачи сельскохозяйственного производства с ограничениями-перестановками, которые накладываются на стратегии обоих игроков. Распространен итерационный метод на задачи комбинаторной оптимизации игрового типа с ограничениями, которые определяются перестановками на стратегии обоих игроков. Метод основан на розыгрыше игры, при условии, что каждый игрок стремится достичь своей цели. Предложен критерий остановки и процедуры определения результата. На основе разработанного программного продукта проведены вычислительные эксперименты, которые показывают приближение платежей к цене игры, что дает возможность приближенного определения смешанных стратегий игроков. Приведена теоретическая и экспериментальная оценка количества операций предложенного итерационного метода. Розглянуто постановку та математичну модель ігрової задачі сільськогосподарського виробництва з обмеженнями-переставленнями, що накладаються на стратегії обох гравців. Поширено ітераційний метод на задачі комбінаторної оптимізації ігрового типу з обмеженнями, що визначаються переставленнями на стратегії обох гравців. Метод ґрунтується на розігруванні гри, за умови, що кожен гравець прагне досягнути своєї мети. Запропоновано критерії зупинки та процедури визначення результату. На основі розробленого програмного продукту проведено обчислювальні експерименти, які показують наближення платежів до ціни гри, що дає можливість наближеного знаходження мішаних стратегій гравців. Проведено теоретичну та експериментальну оцінку кількості операцій запропонованого ітераційного алгоритму. The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute" 2012-12-14 Article Article application/pdf http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/60558 System research and information technologies; No. 4 (2012); 80-93 Системные исследования и информационные технологии; № 4 (2012); 80-93 Системні дослідження та інформаційні технології; № 4 (2012); 80-93 2308-8893 1681-6048 uk http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/60558/56314 Copyright (c) 2021 System research and information technologies
institution System research and information technologies
collection OJS
language Ukrainian
format Article
author Iemets, O. O.
Olkhovskaja, O. V.
spellingShingle Iemets, O. O.
Olkhovskaja, O. V.
Розв’язування комбінаторних задач ігрового типу з обмеженнями-переставляннями у обох гравців: ітераційний метод
author_facet Iemets, O. O.
Olkhovskaja, O. V.
author_sort Iemets, O. O.
title Розв’язування комбінаторних задач ігрового типу з обмеженнями-переставляннями у обох гравців: ітераційний метод
title_short Розв’язування комбінаторних задач ігрового типу з обмеженнями-переставляннями у обох гравців: ітераційний метод
title_full Розв’язування комбінаторних задач ігрового типу з обмеженнями-переставляннями у обох гравців: ітераційний метод
title_fullStr Розв’язування комбінаторних задач ігрового типу з обмеженнями-переставляннями у обох гравців: ітераційний метод
title_full_unstemmed Розв’язування комбінаторних задач ігрового типу з обмеженнями-переставляннями у обох гравців: ітераційний метод
title_sort розв’язування комбінаторних задач ігрового типу з обмеженнями-переставляннями у обох гравців: ітераційний метод
title_alt Solving combinatorial problems of gaming type with permutations-restrictions of both players: the interative method
Решения комбинаторных задач игрового типа с ограничениями-перестановками у обоих игроков: итерационный метод
description The definition and the mathematical model of a game problem for agricultural production with permutations-restrictions that are imposed on the strategies of both players, are considered. The iterative method is extended for combinatorial optimization problems of the gaming type with the restrictions, defined by permutations on the strategies of both players. The method is based on drowing the game, under the condition that each player tries to achieve his goal. A criterion of stopping and the procedures of determination of the result are suggested. On the basis of the developed software computational experiments, which show approaching of payments to the game price, which enables the approximate determination of mixed strategies of the players, are performed. A theoretical and experimental evaluation of the operations of the proposed iterative method is given.
publisher The National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"
publishDate 2012
url http://journal.iasa.kpi.ua/article/view/60558
work_keys_str_mv AT iemetsoo solvingcombinatorialproblemsofgamingtypewithpermutationsrestrictionsofbothplayerstheinterativemethod
AT olkhovskajaov solvingcombinatorialproblemsofgamingtypewithpermutationsrestrictionsofbothplayerstheinterativemethod
AT iemetsoo rešeniâkombinatornyhzadačigrovogotipasograničeniâmiperestanovkamiuoboihigrokoviteracionnyjmetod
AT olkhovskajaov rešeniâkombinatornyhzadačigrovogotipasograničeniâmiperestanovkamiuoboihigrokoviteracionnyjmetod
AT iemetsoo rozvâzuvannâkombínatornihzadačígrovogotipuzobmežennâmiperestavlânnâmiuobohgravcívíteracíjnijmetod
AT olkhovskajaov rozvâzuvannâkombínatornihzadačígrovogotipuzobmežennâmiperestavlânnâmiuobohgravcívíteracíjnijmetod
first_indexed 2024-04-08T15:04:40Z
last_indexed 2024-04-08T15:04:40Z
_version_ 1795779388936028160