Визначення впливу залишкових напружень на міцність зварних оболонкових машинобудівних конструкцій з осьовими поверхневими тріщинами у зоні зварного шва

Розглянуто зварні з’єднання прямолінійних ділянок оболонкових машинобудівних конструкцій з гострокінцевими дефектами, які змодельовані осьовими поверхневими тріщинами. Визначено їх напружений стан, зумовлений дією внутрішнього тиску, температурного перепаду між температурами монтажу і експлуатації т...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автор: Пороховський, Ю. В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Pidstryhach Institute for Applied Problems of Mechanics and Mathematics of NAS of Ukraine 2014
Онлайн доступ:http://journals.iapmm.lviv.ua/ojs/index.php/APMM/article/view/550
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Prykladni Problemy Mekhaniky i Matematyky

Репозитарії

Prykladni Problemy Mekhaniky i Matematyky
Опис
Резюме:Розглянуто зварні з’єднання прямолінійних ділянок оболонкових машинобудівних конструкцій з гострокінцевими дефектами, які змодельовані осьовими поверхневими тріщинами. Визначено їх напружений стан, зумовлений дією внутрішнього тиску, температурного перепаду між температурами монтажу і експлуатації та технологічними залишковими напруженнями. На основі двопараметричного критерію механіки крихков’язкого руйнування з використанням діаграми оцінки руйнування обчислено коефіцієнти запасу міцності (КЗМ) такої ділянки оболонкової конструкції з тріщиною у зварному шві і допустимі розміри дефекту. Виявлено вплив залишкових напружень, обчислених за теорією оболонок Кірхгофа–Лява та за уточненою теорією оболонок, на КЗМ.