Визначення впливу залишкових напружень на міцність зварних оболонкових машинобудівних конструкцій з осьовими поверхневими тріщинами у зоні зварного шва
Розглянуто зварні з’єднання прямолінійних ділянок оболонкових машинобудівних конструкцій з гострокінцевими дефектами, які змодельовані осьовими поверхневими тріщинами. Визначено їх напружений стан, зумовлений дією внутрішнього тиску, температурного перепаду між температурами монтажу і експлуатації т...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Pidstryhach Institute for Applied Problems of Mechanics and Mathematics of NAS of Ukraine
2014
|
Онлайн доступ: | http://journals.iapmm.lviv.ua/ojs/index.php/APMM/article/view/550 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Prykladni Problemy Mekhaniky i Matematyky |
Репозитарії
Prykladni Problemy Mekhaniky i MatematykyРезюме: | Розглянуто зварні з’єднання прямолінійних ділянок оболонкових машинобудівних конструкцій з гострокінцевими дефектами, які змодельовані осьовими поверхневими тріщинами. Визначено їх напружений стан, зумовлений дією внутрішнього тиску, температурного перепаду між температурами монтажу і експлуатації та технологічними залишковими напруженнями. На основі двопараметричного критерію механіки крихков’язкого руйнування з використанням діаграми оцінки руйнування обчислено коефіцієнти запасу міцності (КЗМ) такої ділянки оболонкової конструкції з тріщиною у зварному шві і допустимі розміри дефекту. Виявлено вплив залишкових напружень, обчислених за теорією оболонок Кірхгофа–Лява та за уточненою теорією оболонок, на КЗМ. |
---|