2025-02-22T10:50:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22mcmtechkpnueduua-article-23976%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:50:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22mcmtechkpnueduua-article-23976%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:50:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T10:50:03-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
ОПТИМІЗАЦІЯ АРХІТЕКТУР МОДУЛЬНИХ СИСТЕМ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ
В статті обґрунтовується необхідність і пропонується спосіб багатокритерійної оптимізації багаторівневих модульних архітектур для систем електронного навчання. На основі представлення архітектури системи електронного навчання у вигляді ієрархії рівнів, кожному з яких відповідає певний набір функцій...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University
2008
|
Subjects: | |
Online Access: | http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/23976 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | В статті обґрунтовується необхідність і пропонується спосіб багатокритерійної оптимізації багаторівневих модульних архітектур для систем електронного навчання. На основі представлення архітектури системи електронного навчання у вигляді ієрархії рівнів, кожному з яких відповідає певний набір функцій і множина засобів реалізації цих функцій, і які взаємодіють між собою за допомогою відповідних інтерфейсів, задача оптимізації формулюється як багатокритерійна. Кожному рівню ставиться у відповідність певний критерій ефективності і за аналізом сукупності показників ефективності застосування різних засобів на відповідних рівнях здійснюється ранжування множин і вибір оптимальної по Парето множини засобів реалізації функцій кожного рівня. Отже можна говорити про оптимальність, у певному розумінні, вибору набору компонентів для системи електронного навчання в цілому. |
---|