МОДЕЛЮВАННЯ АДАПТИВНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ

У роботі досліджуються методи адаптації інтелектуального тьютора до індивідуальних особливостей користувача в процесі електронного навчання. Для зберігання глибинної структури різних форм представлення інформації пропонується використовувати семантичну мережу ключових понять, що розроблена для конкр...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University
Дата:2008
Автори: Ус, Михаил Федорович, Костьян, наталия Леонидовна
Формат: Стаття
Мова:rus
Опубліковано: Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University 2008
Теми:
Онлайн доступ:http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/23990
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!

Репозиторії

Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciences
Опис
Резюме:У роботі досліджуються методи адаптації інтелектуального тьютора до індивідуальних особливостей користувача в процесі електронного навчання. Для зберігання глибинної структури різних форм представлення інформації пропонується використовувати семантичну мережу ключових понять, що розроблена для конкретної предметної області знань. Для побудови семантичної мережі використана концепція об'єктно-орієнтованих баз даних. Проектування бази даних мережі реалізовано з використанням уніфікованої мови моделювання UML 2.0. Визначено параметри для подальшого розвитку семантичної мережі. Розроблений сценарій побудови схематичного опорного конспекту навчального матеріалу для одного з когнітивних типів користувача з метою підвищення ефективності навчання. Програмна реалізація алгоритму виконана з використанням мови структурованих запитів SQL і мови об'єктно-орієнтованого програмування Java.