ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО ТЬЮТОРА ДЛЯ ВРАХУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ УЧНІВ В ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ СИСТЕМАХ НАВЧАННЯ
Использование в процессе обучения алгоритмов диагностики и коррекции позволяет проследить связь между множеством «поверхностных ошибок» и глубоким непониманием материала (диагностика), а также классифицировать ошибки и выбирать релевантную корректирующую стратегию (коррекция). В статье исследуется в...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | Фуртат, Юрий Олегович |
Формат: | Стаття |
Мова: | rus |
Опубліковано: |
Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University
2012
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/24366 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciences |
Репозитарії
Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciencesСхожі ресурси
-
ВИКОРИСТАННЯ МОДЕЛІ УЧНЯ В НАВЧАЛЬНИХ СИСТЕМАХ НА ОСНОВІ ТЕСТІВ
за авторством: Каримов, Мажид Меликович, та інші
Опубліковано: (2013) -
МОДЕЛЮВАННЯ АДАПТИВНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
за авторством: Ус, Михаил Федорович, та інші
Опубліковано: (2008) -
Функціональні особливості та структура програмних засобів персоналізації навчального плану
за авторством: Білокопитова, Майя Володимирівна
Опубліковано: (2013) -
Использование персонализированного тьютора для учета индивидуальных особенностей обучаемого в интеллектуальных системах обучения
за авторством: Фуртат, Ю.О.
Опубліковано: (2012) -
IT-інфраструктура для персоналізованого мобільного здоров’я
за авторством: Гриценко, В.І., та інші
Опубліковано: (2016)