Особливості програмних засобів персоналізації навчального процесу
Через впровадження Болонського процесу в систему освіти актуальною в наш час стала задача персоналізації навчального процесу. У статті розглядається можливість персоналізації навчального процесу за рахунок врахування особливостей учня при роботі з інформацією...
Збережено в:
| Дата: | 2014 |
|---|---|
| Автор: | Білокопитова, Майя Володимирівна |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University
2014
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/37684 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciences |
Репозитарії
Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciencesСхожі ресурси
-
Функціональні особливості та структура програмних засобів персоналізації навчального плану
за авторством: Білокопитова, Майя Володимирівна
Опубліковано: (2013) -
Особливості програмних засобів персоналізації навчального процесу
за авторством: Білокопитова, М.В.
Опубліковано: (2014) -
Функціональні особливості та структура програмних засобів персоналізації навчального плану
за авторством: Білокопитова, М.В.
Опубліковано: (2014) -
Аналіз систем керування процесами горіння на основі засобів комп’ютерного зору та обробки зображень
за авторством: Арзікулов, Т. С., та інші
Опубліковано: (2023) -
Шляхи підвищення ефективності сучасних методів матування зображень
за авторством: Луп’як, Дмитро Дмитрович, та інші
Опубліковано: (2021)