Особливості програмних засобів персоналізації навчального процесу
Через впровадження Болонського процесу в систему освіти актуальною в наш час стала задача персоналізації навчального процесу. У статті розглядається можливість персоналізації навчального процесу за рахунок врахування особливостей учня при роботі з інформацією...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | Білокопитова, Майя Володимирівна |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University
2014
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/37684 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciences |
Репозитарії
Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciencesСхожі ресурси
-
Функціональні особливості та структура програмних засобів персоналізації навчального плану
за авторством: Білокопитова, Майя Володимирівна
Опубліковано: (2013) -
Особливості програмних засобів персоналізації навчального процесу
за авторством: Білокопитова, М.В.
Опубліковано: (2014) -
Системність лінгвістичного аналізу при проведенні ідентифікаційних експертиз
за авторством: Бардіна, Н., та інші
Опубліковано: (2006) -
Вимова довгих та коротких приголосних як ідентифікаційна ознака
за авторством: Глізнуца, Н.
Опубліковано: (2006) -
Моделювання фонемної структури лексем сучасної італійської мови
за авторством: Близнюк, В.
Опубліковано: (2006)