2025-02-22T10:45:19-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22mcmtechkpnueduua-article-52592%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:45:19-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22mcmtechkpnueduua-article-52592%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:45:19-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T10:45:19-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах

Представлення знань в автоматизованих системах (зокрема, системах навчання) без врахування предметної області, до якої вони належать, а також особливостей відношень цієї предметної області, не дозволяє ефективно працювати з абазами знань при організації діалогової взаємодії «користувач-система» або...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Білокопитова, Майя Володимирівна
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University 2015
Subjects:
Online Access:http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/52592
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Представлення знань в автоматизованих системах (зокрема, системах навчання) без врахування предметної області, до якої вони належать, а також особливостей відношень цієї предметної області, не дозволяє ефективно працювати з абазами знань при організації діалогової взаємодії «користувач-система» або при синтезі тестів для перевірки рівня засвоєння знань. Врахування онтології предметної області дає можливість об’єднувати блоки знань в множини (і більш складні структури — наприклад, графи діалогу) для полегшення роботи з ними і забезпечення можливості автоматизації процесів синтезу тестів, формування сценаріїв діалогу користувача з системою тощо