Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах
Представлення знань в автоматизованих системах (зокрема, системах навчання) без врахування предметної області, до якої вони належать, а також особливостей відношень цієї предметної області, не дозволяє ефективно працювати з абазами знань при організації діалогової взаємодії «користувач-система» або...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University
2015
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/52592 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciences |
Репозиторії
Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciencesРезюме: | Представлення знань в автоматизованих системах (зокрема, системах навчання) без врахування предметної області, до якої вони належать, а також особливостей відношень цієї предметної області, не дозволяє ефективно працювати з абазами знань при організації діалогової взаємодії «користувач-система» або при синтезі тестів для перевірки рівня засвоєння знань. Врахування онтології предметної області дає можливість об’єднувати блоки знань в множини (і більш складні структури — наприклад, графи діалогу) для полегшення роботи з ними і забезпечення можливості автоматизації процесів синтезу тестів, формування сценаріїв діалогу користувача з системою тощо |
---|