Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах

Представлення знань в автоматизованих системах (зокрема, системах навчання) без врахування предметної області, до якої вони належать, а також особливостей відношень цієї предметної області, не дозволяє ефективно працювати з абазами знань при організації діалогової взаємодії «користувач-система» або...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2015
Автор: Білокопитова, Майя Володимирівна
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University 2015
Теми:
Онлайн доступ:http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/52592
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciences

Репозиторії

Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciences
id mcmtechkpnueduua-article-52592
record_format ojs
spelling mcmtechkpnueduua-article-525922019-03-06T10:46:36Z Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах Білокопитова, Майя Володимирівна предметна область декларативні знання системи тестування онтологія методики онтології. Представлення знань в автоматизованих системах (зокрема, системах навчання) без врахування предметної області, до якої вони належать, а також особливостей відношень цієї предметної області, не дозволяє ефективно працювати з абазами знань при організації діалогової взаємодії «користувач-система» або при синтезі тестів для перевірки рівня засвоєння знань. Врахування онтології предметної області дає можливість об’єднувати блоки знань в множини (і більш складні структури — наприклад, графи діалогу) для полегшення роботи з ними і забезпечення можливості автоматизації процесів синтезу тестів, формування сценаріїв діалогу користувача з системою тощо Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University 2015-03-24 Article Article application/pdf http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/52592 10.32626/2308-5916.2015-12.173-178 Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciences; 2015: Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciences. Issue 12; 173-178 Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки ; 2015: Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки. Випуск 12; 173-178 2308-5916 10.32626/2308-5916.2015-12 uk http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/52592/48630 Авторське право (c) 2021 Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки
institution Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciences
collection OJS
language Ukrainian
topic предметна область
декларативні знання
системи тестування
онтологія
методики онтології.
spellingShingle предметна область
декларативні знання
системи тестування
онтологія
методики онтології.
Білокопитова, Майя Володимирівна
Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах
topic_facet предметна область
декларативні знання
системи тестування
онтологія
методики онтології.
format Article
author Білокопитова, Майя Володимирівна
author_facet Білокопитова, Майя Володимирівна
author_sort Білокопитова, Майя Володимирівна
title Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах
title_short Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах
title_full Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах
title_fullStr Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах
title_full_unstemmed Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах
title_sort методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах
description Представлення знань в автоматизованих системах (зокрема, системах навчання) без врахування предметної області, до якої вони належать, а також особливостей відношень цієї предметної області, не дозволяє ефективно працювати з абазами знань при організації діалогової взаємодії «користувач-система» або при синтезі тестів для перевірки рівня засвоєння знань. Врахування онтології предметної області дає можливість об’єднувати блоки знань в множини (і більш складні структури — наприклад, графи діалогу) для полегшення роботи з ними і забезпечення можливості автоматизації процесів синтезу тестів, формування сценаріїв діалогу користувача з системою тощо
publisher Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University
publishDate 2015
url http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/52592
work_keys_str_mv AT bílokopitovamajâvolodimirívna metodivikoristannâontologíčnihzasobívpredstavlennâznanʹvavtomatizovanihsistemah
first_indexed 2024-04-08T14:58:29Z
last_indexed 2024-04-08T14:58:29Z
_version_ 1795778999893360640