Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах
Представлення знань в автоматизованих системах (зокрема, системах навчання) без врахування предметної області, до якої вони належать, а також особливостей відношень цієї предметної області, не дозволяє ефективно працювати з абазами знань при організації діалогової взаємодії «користувач-система» або...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University
2015
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/52592 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciences |
Репозиторії
Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciencesid |
mcmtechkpnueduua-article-52592 |
---|---|
record_format |
ojs |
spelling |
mcmtechkpnueduua-article-525922019-03-06T10:46:36Z Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах Білокопитова, Майя Володимирівна предметна область декларативні знання системи тестування онтологія методики онтології. Представлення знань в автоматизованих системах (зокрема, системах навчання) без врахування предметної області, до якої вони належать, а також особливостей відношень цієї предметної області, не дозволяє ефективно працювати з абазами знань при організації діалогової взаємодії «користувач-система» або при синтезі тестів для перевірки рівня засвоєння знань. Врахування онтології предметної області дає можливість об’єднувати блоки знань в множини (і більш складні структури — наприклад, графи діалогу) для полегшення роботи з ними і забезпечення можливості автоматизації процесів синтезу тестів, формування сценаріїв діалогу користувача з системою тощо Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University 2015-03-24 Article Article application/pdf http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/52592 10.32626/2308-5916.2015-12.173-178 Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciences; 2015: Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciences. Issue 12; 173-178 Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки ; 2015: Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки. Випуск 12; 173-178 2308-5916 10.32626/2308-5916.2015-12 uk http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/52592/48630 Авторське право (c) 2021 Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки |
institution |
Mathematical and computer modelling. Series: Technical sciences |
collection |
OJS |
language |
Ukrainian |
topic |
предметна область декларативні знання системи тестування онтологія методики онтології. |
spellingShingle |
предметна область декларативні знання системи тестування онтологія методики онтології. Білокопитова, Майя Володимирівна Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах |
topic_facet |
предметна область декларативні знання системи тестування онтологія методики онтології. |
format |
Article |
author |
Білокопитова, Майя Володимирівна |
author_facet |
Білокопитова, Майя Володимирівна |
author_sort |
Білокопитова, Майя Володимирівна |
title |
Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах |
title_short |
Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах |
title_full |
Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах |
title_fullStr |
Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах |
title_full_unstemmed |
Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах |
title_sort |
методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах |
description |
Представлення знань в автоматизованих системах (зокрема, системах навчання) без врахування предметної області, до якої вони належать, а також особливостей відношень цієї предметної області, не дозволяє ефективно працювати з абазами знань при організації діалогової взаємодії «користувач-система» або при синтезі тестів для перевірки рівня засвоєння знань. Врахування онтології предметної області дає можливість об’єднувати блоки знань в множини (і більш складні структури — наприклад, графи діалогу) для полегшення роботи з ними і забезпечення можливості автоматизації процесів синтезу тестів, формування сценаріїв діалогу користувача з системою тощо |
publisher |
Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University |
publishDate |
2015 |
url |
http://mcm-tech.kpnu.edu.ua/article/view/52592 |
work_keys_str_mv |
AT bílokopitovamajâvolodimirívna metodivikoristannâontologíčnihzasobívpredstavlennâznanʹvavtomatizovanihsistemah |
first_indexed |
2024-04-08T14:58:29Z |
last_indexed |
2024-04-08T14:58:29Z |
_version_ |
1795778999893360640 |