Релігійні основи державності
Дана стаття присвячена історично-релігійному осмисленню питання державності, доведенню тези про містично-сакральну цінність «царства кесаря» лише для язичницьких народів та дослідженню розгортання ідеї державності в історії під впливом монотеїстичних релігій (іудаїзму, що намагався одягнути монар...
Збережено в:
| Дата: | 2010 |
|---|---|
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут історії України НАН України
2010
|
| Назва видання: | Український історичний збірник |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/100499 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Релігійні основи державності / К. Зборовська // Український історичний збірник — 2010. — Вип. 13, ч. 2. — С. 145-156. — Бібліогр.: 37 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | Дана стаття присвячена історично-релігійному осмисленню питання державності,
доведенню тези про містично-сакральну цінність «царства кесаря» лише для язичницьких
народів та дослідженню розгортання ідеї державності в історії під впливом монотеїстичних
релігій (іудаїзму, що намагався одягнути монархію у теократичні шати, та християнства,
яке виявило неприйнятність цих шат та принципову різницю між Царством Божим та
царством кесаря). Основними формами державності, що досліджуються, виступають абсолютизм, як метафізичне втілення сакральної Божественної волі, та демократія, витоки якої сягають періоду теократії у євреїв. |
|---|