Data Mining Techniques in Monitoring Customers’ Sector
Получение информации о секторе клиентов является для предприятия важным фактором повышения конкурентоспособности. Эффективными средствами при обработке и использовании информации в процессе принятия решений являются методики получения данных. Описаны широкие возможности технологии Data Mining Techni...
Saved in:
| Date: | 2007 |
|---|---|
| Main Author: | Jelonek, D. |
| Format: | Article |
| Language: | English |
| Published: |
Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України
2007
|
| Series: | Электронное моделирование |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/101788 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Data Mining Techniques in Monitoring Customers’ Sector / D. Jelonek // Электронное моделирование. — 2007. — Т. 29, № 4. — С. 83-90. — Бібліогр.: 11 назв. — англ. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Study of improving the customer relationship management by data mining applications
by: Danubianu, Mirela, et al.
Published: (2009) -
Vertical displacement monitoring technique using radar interferometry data
by: Orlenko, Tetiana
Published: (2023) -
Monitoring of fiscal revenue authorities in the field of customs legislation clarification and customs risk minimization
by: F. Tkachyk, et al.
Published: (2015) -
Develop a System of Pre-selection of Candidates for Interview Based on Data Mining Techniques
by: M. V. Gil, et al.
Published: (2013) -
Development of fuzzy-controller for data analysis of rocks and mine workings condition monitoring
by: A. I. Slashchev
Published: (2015)