Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації

Розглянуто значення цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Дано визначення освітнього кластера. Визначено переваги освітнього кластера. Показано залежність конкурентних переваг освітніх послуг від ефективного застосування цифрового маркетингу. Розкрито сутність дуальної освіти в межах освітніх...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2016
Main Author: Гриценко, С.І.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2016
Series:Вісник економічної науки України
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/105892
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації / С.І. Гриценко // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 29–31. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Description
Summary:Розглянуто значення цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Дано визначення освітнього кластера. Визначено переваги освітнього кластера. Показано залежність конкурентних переваг освітніх послуг від ефективного застосування цифрового маркетингу. Розкрито сутність дуальної освіти в межах освітніх кластерів. Запропоновано організаційну схему учасників освітнього кластера.