Філософсько-освітні рецепції людиномірності сучасного наукового знання
Метою статті є здійснення філософсько-освітнього аналізу людиномірності сучасного знання, визначення його місця та ролі у трансформаційних процесах сучасного освітнього простору....
Gespeichert in:
| Datum: | 2012 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Тараненко, Г.Г. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
| Schriftenreihe: | Культура народов Причерноморья |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/107773 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Філософсько-освітні рецепції людиномірності сучасного наукового знання / Г.Г. Тараненко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 237. — С. 173-175. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Філософсько-освітні рецепції людиномірності сучасного наукового знання
von: Тараненко, Г.Г.
Veröffentlicht: (2012) -
Філософсько-освітні парадигми та проблеми самореалізації особистості
von: Ватковська, М.Г.
Veröffentlicht: (2011) -
Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу
von: Троицкая, Т.С.
Veröffentlicht: (2007) -
Ключові компетентності як філософсько-освітній ресурс розвитку особистості
von: Ватковська, М.Г.
Veröffentlicht: (2012) -
Антропологічні традиції вітчизняної етнопедагогіки: філософсько-освітній аналіз
von: Семікін, М.О.
Veröffentlicht: (2012)