Основні методичні підходи до аналізу та прогнозування попиту на продовольчі товари

У статті розкрита сутність понять аналіз та прогнозування, визначено основні методичні підходи до аналізу та прогнозування попиту на продовольчому ринку.

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2009
Main Author: Вишневська, Н.М.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України 2009
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/11108
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Основні методичні підходи до аналізу та прогнозування попиту на продовольчі товари / Н.М. Вишневська // Національне господарство України: теорія та практика управління. — 2009. — С. 177-184. — Бібліогр.: 3 назв. — укp.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine