Опыт работы управления практической подготовки
Основною місією всіх освітніх установ є підготовка кваліфікованих фахівців. Управління практичної підготовки студентів, що об’єднало в собі центр практичних навичок, навчальну та виробничу практики і комісію з допуску до занять медичною діяльністю створено для навчання лікаря-професіонала. При ор...
Saved in:
| Date: | 2014 |
|---|---|
| Main Authors: | , , |
| Format: | Article |
| Language: | Russian |
| Published: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2014
|
| Series: | Таврический медико-биологический вестник |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/115627 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Опыт работы управления практической подготовки / В.Н. Муравьева, А.Б. Ходжаян, Н.В. Зарытовская // Таврический медико-биологический вестник. — 2014. — Т. 17, № 2 (66). — С. 99-102. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Summary: | Основною місією всіх освітніх установ є підготовка кваліфікованих фахівців. Управління практичної
підготовки студентів, що об’єднало в собі центр практичних навичок, навчальну та виробничу практики і
комісію з допуску до занять медичною діяльністю створено для навчання лікаря-професіонала. При
організації центру обрана модель концентрації симуляційних методик і обладнання на одній території з
формуванням різних тематичних кластерів. Розглянуто перспективи розвитку центру, відкриття нових на-
правлінь навчання. Організація практичної підготовки лікаря здійснюєтся за модульною системою. Кожен
з модулів має суворо окреслені практичні навички, які поступово нашаровуючись на попередні, в кінці
навчання формують вміння фахівця. Логічним продовженням практичної підготовленості студентів є прийом
іспиту на право займатися медичною діяльністю. Атестація проводиться у окремих на них студентів по
закінченню практики 3 курсу в 3 етапи: програмований контроль; демонстрація виконання практичної
навички на манекені; співбесіда. Таким чином, створення управління практичної підготовки сприяло
наступності та безперервності придбання мануальних та аналітичних навичок студентами нашого ВУЗу. |
|---|