Опыт работы управления практической подготовки

Основною місією всіх освітніх установ є підготовка кваліфікованих фахівців. Управління практичної підготовки студентів, що об’єднало в собі центр практичних навичок, навчальну та виробничу практики і комісію з допуску до занять медичною діяльністю створено для навчання лікаря-професіонала. При ор...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2014
Main Authors: Муравьева, В.Н., Ходжаян, А.Б., Зарытовская, Н.В.
Format: Article
Language:Russian
Published: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2014
Series:Таврический медико-биологический вестник
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/115627
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Опыт работы управления практической подготовки / В.Н. Муравьева, А.Б. Ходжаян, Н.В. Зарытовская // Таврический медико-биологический вестник. — 2014. — Т. 17, № 2 (66). — С. 99-102. — Бібліогр.: 4 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Description
Summary:Основною місією всіх освітніх установ є підготовка кваліфікованих фахівців. Управління практичної підготовки студентів, що об’єднало в собі центр практичних навичок, навчальну та виробничу практики і комісію з допуску до занять медичною діяльністю створено для навчання лікаря-професіонала. При організації центру обрана модель концентрації симуляційних методик і обладнання на одній території з формуванням різних тематичних кластерів. Розглянуто перспективи розвитку центру, відкриття нових на- правлінь навчання. Організація практичної підготовки лікаря здійснюєтся за модульною системою. Кожен з модулів має суворо окреслені практичні навички, які поступово нашаровуючись на попередні, в кінці навчання формують вміння фахівця. Логічним продовженням практичної підготовленості студентів є прийом іспиту на право займатися медичною діяльністю. Атестація проводиться у окремих на них студентів по закінченню практики 3 курсу в 3 етапи: програмований контроль; демонстрація виконання практичної навички на манекені; співбесіда. Таким чином, створення управління практичної підготовки сприяло наступності та безперервності придбання мануальних та аналітичних навичок студентами нашого ВУЗу.