Сучасний університет як конкурентоспроможне підприємство

У статті висвітлений підхід до розгляду сучасних українських вищих навчальних закладів (ВНЗ) у вигляді відкритих системних організацій, які можна віднести до підприємств виробничого типу. Основним завданням підприємств даного призначення є випуск конкурентоспроможних фахівців згідно потреб глобально...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2017
Hauptverfasser: Драчук, Ю.З., Сав'юк, Л.О.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут економіки промисловості НАН України 2017
Schriftenreihe:Економічний вісник Донбасу
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/125391
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Сучасний університет як конкурентоспроможне підприємство / Ю.З. Драчук, Л.О. Сав’юк // Економічний вісник Донбасу. — 2017. — № 3 (49). — С. 118-126. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Beschreibung
Zusammenfassung:У статті висвітлений підхід до розгляду сучасних українських вищих навчальних закладів (ВНЗ) у вигляді відкритих системних організацій, які можна віднести до підприємств виробничого типу. Основним завданням підприємств даного призначення є випуск конкурентоспроможних фахівців згідно потреб глобального ринку праці. При розгляді ефективності функціонування ВНЗ слід застосовувати такі фундаментальні і практичні підходи до управління підприємницькою діяльністю, як менеджмент та маркетинг. Авторами запропоновано для визначення додаткової академічної вартості освітніх установ застосовувати лінійні регресійні моделі із адаптацією, вибором контрольованих параметрів та змінних до стану системи вищої освіти в Україні. Для визначення конкурентоспроможності ВНЗ доцільно використовувати комплексний підхід із поєднанням оцінювання внутрішньої та зовнішньої якості вищої освіти і доданої академічної вартості.