Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу
Обґрунтовано доцільність погляду на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу. Висвітлено сутність концепції ланцюжка цінностей і запропоновано її вдосконалення шляхом передування ефективного маркетингу всім іншим процесам на підприємстві. Доведено необхідність...
Gespeichert in:
| Datum: | 2016 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Мельник, Г.В. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2016
|
| Schriftenreihe: | Управління економікою: теорія та практика |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/127409 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу / Г.В. Мельник // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 234–242. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу
von: Кучер, А.Т., et al.
Veröffentlicht: (2011) -
Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
von: Могила, І.С.
Veröffentlicht: (2013) -
Інноваційна діяльність підприємства в контексті удосконалення механізму управління витратами
von: Васьковська, К. О., et al.
Veröffentlicht: (2021) -
Особливості управління проєктними витратами
von: Поважний, О.С., et al.
Veröffentlicht: (2023) -
Вплив політичного маркетингу на політичний процес: позитивний досвід
von: Лікарчук, Н.В.
Veröffentlicht: (2009)