Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу

Обґрунтовано доцільність погляду на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу. Висвітлено сутність концепції ланцюжка цінностей і запропоновано її вдосконалення шляхом передування ефективного маркетингу всім іншим процесам на підприємстві. Доведено необхідність...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2016
Main Author: Мельник, Г.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2016
Series:Управління економікою: теорія та практика
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/127409
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу / Г.В. Мельник // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 234–242. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine