Особливості використання сейсмічного шуму для вивчення глибинної будови західної Антарктики
У статті обговорюється можливість застосування в районі розташування української антарктичної станції «Академік Вернадський» пасивних сейсмічних методів для дослідження глибинної будови регіону. Як зондуючий сигнал у таких методах використовують сейсмічний шум, що в умовах конкретного регіону має пе...
Gespeichert in:
| Datum: | 2015 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Національний антарктичний науковий центр МОН України
2015
|
| Schriftenreihe: | Український антарктичний журнал |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/129682 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Особливості використання сейсмічного шуму для вивчення глибинної будови західної Антарктики / О.І. Лящук, Ю.А. Андрущенко, Є.В. Карягін // Український антарктичний журнал. — 2015. — № 14. — С. 58-65. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | У статті обговорюється можливість застосування в районі розташування української антарктичної станції «Академік Вернадський» пасивних сейсмічних методів для дослідження глибинної будови регіону. Як зондуючий сигнал у таких методах використовують сейсмічний шум, що в умовах конкретного регіону має певні особливості. Залежно від частоти, на якій є максимум сигналу, для аналізу доступні ті чи інші глибини. Аналіз таких частот у часі показує, що спостереження для різної роздільної здатності бажано проводити протягом всього року. Особливостями мікросейсмічного шуму в регіоні є наявність сигналів в результаті айсбергоутворення та ударів айсбергів об морське дно. Запропонована методика для проведення у подальшому робіт із дослідження глибинної структури регіону пасивними сейсмічними методами. |
|---|