Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм
Представлено результати порівняльного аналізу енергетичної ефективності алгоритмів векторного керування моментом асинхронного двигуна з максимізацією співвідношення момент-струм. Аналіз виконано шляхом експериментального порівняння енергетичних характеристик систем векторного керування, які базуют...
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автори: | , , , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут електродинаміки НАН України
2015
|
| Назва видання: | Технічна електродинаміка |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/134092 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм / С.М. Пересада, С.М. Ковбаса, С.С. Димко, В.О. Благодір // Технічна електродинаміка. — 2015. — № 4. — С. 36-40. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | Представлено результати порівняльного аналізу енергетичної ефективності алгоритмів векторного керування
моментом асинхронного двигуна з максимізацією співвідношення момент-струм. Аналіз виконано шляхом
експериментального порівняння енергетичних характеристик систем векторного керування, які базуються на
основі: традиційного векторного керування при постійному потокозчепленні; керування з максимізацією співвідношення
момент-струм за класичним критерієм, коли моментна та польова компоненти струму статора
формуються рівними одна одній; розробленого авторами керування з максимізацією момент-струм і врахуванням
кривої намагнічування. Експериментально показано, що запропонований авторами алгоритм забезпечує
підвищені показники енергетичної ефективності у порівнянні як з традиційним векторним керуванням при постійному
потокозчепленні, так і з алгоритмами, що базуються на класичному критерії максимізації співвідношення
момент-струм. |
|---|