Структура та механічні властивості зони термічного впливу відновлених залізничних коліс

За результатами дослідження впливу термічної обробки сталі 65Г, яка моделює термодеформаційний цикл відновлювального наплавлення залізничних коліс, встановлено, що підвищити опірність крихкому руйнуванню металу колеса в зоні термічного впливу до рівня основного металу можна формуванням у ній бейнітн...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2015
Hauptverfasser: Гайворонський, О.А., Позняков, В.Д., Маркашова, Л.І., Осташ, О.П., Кулик, В.В., Алексеєнко, Т.О., Шишкевич, О.С.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України 2015
Schriftenreihe:Фізико-хімічна механіка матеріалів
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/136296
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Структура та механічні властивості зони термічного впливу відновлених залізничних коліс / О.А. Гайворонський, В.Д. Позняков, Л.І. Маркашова, О.П. Осташ, В.В. Кулик, Т.О. Алексеєнко, О.С. Шишкевич // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2015. — Т. 51, № 4. — С. 114-119. — Бібліогр.: 13 назв. — укp.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Beschreibung
Zusammenfassung:За результатами дослідження впливу термічної обробки сталі 65Г, яка моделює термодеформаційний цикл відновлювального наплавлення залізничних коліс, встановлено, що підвищити опірність крихкому руйнуванню металу колеса в зоні термічного впливу до рівня основного металу можна формуванням у ній бейнітно-мартенситної структури і витримкою 2…3 h при 100°С під час його охолодження після наплавлення. Така витримка сприяє зростанню пластичності металу в 1,8 рази, ударної в’язкості – в 2–3 рази, порога втоми зразка з тріщиною – в 1,6 рази, циклічної в’язкості руйнування – в 1,8 рази за практично незмінної міцності. Це спричинено падінням в ~ 1,5 рази напружень ІІ роду і локальних деформацій в об’ємі рейок бейніту та мартенситу.