Особливості ефективності розвитку професійно важливих психофізіологічних якостей корабельних спеціалістів МВС ЗС України
На основі попереднього дослідження було виділено дві групи корабельних спеціалістів, які мають істотно різну динаміку розвитку професійно важливих когнітивних якостей. За експертними оцінками ефективності професійної діяльності корабельних спеціалістів виділені групи осіб достовірно відрізн...
Збережено в:
| Дата: | 2012 |
|---|---|
| Автори: | , , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
2012
|
| Назва видання: | Актуальні проблеми транспортної медицини |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/136448 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Особливості ефективності розвитку професійно важливих психофізіологічних якостей корабельних спеціалістів МВС ЗС України / А.В. Швець, Д.Б. Апашанський, І.А. Лук’янчук // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2012. — № 4 (30). — С. 61-72. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | На основі попереднього дослідження було виділено дві групи корабельних спеціалістів, які мають істотно різну динаміку розвитку професійно важливих когнітивних якостей. За експертними оцінками ефективності професійної діяльності корабельних спеціалістів виділені групи осіб достовірно відрізняються за характеристиками відповідальності, надійності виконання службових обов’язків та здатності до навчання.Встановлено наявність однорідності зв’язку окремих показників варіабельності серцевого ритму, що характеризується більшою силою у осіб з «гіршою» динамікою розвитку когнітивних якостей та зростанням частки осіб з високим рівнем функціонального напруження в останній день після тренувань. Розроблені розв’язувальні правила, які дозволяють диференціювати осіб з достовірно різною ефективністю психофізіологічного тренажу та підібрати індивідуальний тренувальний режим для кожної людини. |
|---|