Титульні сторінки та зміст

Saved in:
Bibliographic Details
Published in:Слово і Час
Date:2012
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2012
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/144997
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Титульні сторінки та зміст // Слово і Час. — 2012. — № 6. — С. 1-2. — укp.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-144997
record_format dspace
spelling 2019-01-13T11:37:32Z
2019-01-13T11:37:32Z
2012
Титульні сторінки та зміст // Слово і Час. — 2012. — № 6. — С. 1-2. — укp.
0236-1477
https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/144997
uk
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
Слово і Час
Титульні сторінки та зміст
Article
published earlier
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
title Титульні сторінки та зміст
spellingShingle Титульні сторінки та зміст
title_short Титульні сторінки та зміст
title_full Титульні сторінки та зміст
title_fullStr Титульні сторінки та зміст
title_full_unstemmed Титульні сторінки та зміст
title_sort титульні сторінки та зміст
publishDate 2012
language Ukrainian
container_title Слово і Час
publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
format Article
issn 0236-1477
url https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/144997
citation_txt Титульні сторінки та зміст // Слово і Час. — 2012. — № 6. — С. 1-2. — укp.
first_indexed 2025-11-25T22:46:43Z
last_indexed 2025-11-25T22:46:43Z
_version_ 1850573438003970048
fulltext ПИТАННЯ ТЕОРЕТИЧНІ Бандровська Ольга. Адаптація художнього твору в культурологічній перспективі ....... 3 Мазурак Анна. Психофізіологічні засади монтажу як засобу художнього впливу в літературі й кіно ................................................................................................................... 9 МАТЕРІАЛИ ДО “ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ” Кравець Ярема. Іван Франко та іспанська література .................................................. 19 ЧАС ТЕПЕРІШНІЙ Райбедюк Галина. Поезія Степана Сапеляка: біблійна генеза й авторський текст ...... 29 Касян Людмила. “Книга життя” Ірини Жиленко: “Homo feriens” в автобіографічно-мемуарному дискурсі ......................................................................... 41 З ПАМ’ЯТІ ЛІТ Кирилюк Зінаїда. Епізод з історії української культури у спогадах літературознавця й фольклориста В. Данилова (лист до Є. Кирилюка) ..................... 50 ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА Чертенко Олександр. Вигнання примар: історичний дискурс у німецькій прозі після 1989 року (загальні зауваги) ..................................................................................... 60 Шимчишин Марія. Гарлемський ренесанс як етап творення нової афро-американської ідентичності ..................................................................................... 77 РЕПЛІКА Наєнко Михайло. Ярлик і донос як жанри паралітературознавства ......................... 85 ЛІТЕРАТУРНА КРИТИКА Мурашевич Катерина. “Мелодії чотирьох сезонів” Людмили Скирди .................... 89 №6 (618) ЧЕРВЕНЬ 2012 НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ ІНСТИТУТ ЛІТЕРАТУРИ ім. Т.Г.ШЕВЧЕНКА НАУКОВО�ТЕОРЕТИЧНИЙ ЖУРНАЛ ЗАСНОВАНИЙ У СІЧНІ 1957 р. ВИХОДИТЬ ЩОМІСЯЦЯ КИЇВ ЗМІСТ Слово і Час. 2012 • №62 © Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України, 2012 Мишанич Ярослав. Сповідь мандрованого дяка: Артем Чапай. “В пошуках України” ............................................................................................................ 92 Гайдук Сергій. Поетичні мелодії Ніни Костюк .............................................................. 94 Палинський Віктор. Зроби собі бодай світлину…: “Цісарська дорога” Мирослава Лазарука ............................................................................................................ 95 РЕЦЕНЗІЇ Голобородько Ярослав. Монографічне тріо Ірини Бетко: рефлексії не без полеміки [Бетко І. Біблійні сюжети і мотиви в українській поезії ХІХ – початку ХХ століття; Бетко І. Українська релігійна філософська поезія. Етапи розвитку; Бетко І. На шляхах духовної інтеграції (Глибиннопсихологічні, релігійно-філософські та ритуально-міфологічні мотиви в українській постмодерній прозі)] ............................................................................................................ 99 Тищук Дар’я. Асоціонім у постмодерному тексті [Галич А. Естетичні пошуки в українській постмодерній літературі: асоціонімний вимір: Монографія] ............. 105 Дроздовський Дмитро. Література як простір пам’яті [Овчаренко Н.Ф. Парадигма пам’яті: канадський дискурс: (творчий портрет Тімоті Ірвінга Фредеріка Фіндлі): Монографія] ..................................................................................... 107 Набитович Ігор. Реальність мистецтва вища від реальності буття [Качуровський Ігор. 150 вікон у світ: З бесід, трансльованих на радіо “Свобода”] 112 Сулятицький Микола. До джерел української духовної традиції [Дмитренко М. Символи українського фольклору] ..................................................... 115 ЛІТОПИС ПОДІЙ Левицький В’ячеслав. XLI міжнародна філологічна конференція в Санкт-Петербурзі ............................................................................................................ 118 Лущій Світлана. Всеукраїнська студентська олімпіада ............................................ 119 Дунай Павлина. “Час сповідується через нас...”: творчий вечір Людмили Тарнашинської .................................................................................................. 120 Мазепа Наталя. Відлуння нашої мови, нашої культури, нашого буття .................. 122 Онисенко Світлана. Шості міжнародні наукові фольклористичні читання, присвячені професору Лідії Дунаєвській ....................................................................... 123 НАШІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ............................................................. 18, 84, 88, 125 НЕКРОЛОГ Марк Веніамінович Теплінський .................................................................................... 126 АННОТАЦИИ ОПУБЛИКОВАННЫХ СТАТЕЙ ................................. 127 CONTENTS .................................................................................................. 128 ГАЛЕРЕЯ “СіЧ”і ......................................................3 сторінка обкладинки