Людина майбутнього в умовах формування інформаційно-знаннєвої парадигми цивілізаційного розвитку
В умовах формування інформаційно-знаннєвої парадигми цивілізаційного розвитку порушується проблема місця людини в сучасному світі. Її розв’язання розкриває все різноманіття особливостей сучасного стану людства та перспектив людини в питаннях самопізнання. Інформаційно-знаннєва епоха ставить перед лю...
Gespeichert in:
| Datum: | 2017 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
2017
|
| Schriftenreihe: | Наука, технології, інновації |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/150841 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Людина майбутнього в умовах формування інформаційно-знаннєвої парадигми цивілізаційного розвитку / О.В. Пархоменко, В.Д. Пархоменко // Наука, технології, інновації. — 2017. — № 4 (4). — С. 3-9. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | В умовах формування інформаційно-знаннєвої парадигми цивілізаційного розвитку порушується проблема місця людини в сучасному світі. Її розв’язання розкриває все різноманіття особливостей сучасного стану людства та перспектив людини в питаннях самопізнання. Інформаційно-знаннєва епоха ставить перед людиною багато завдань і викликів, подолання яких має привести до фундаментальних змін і зрушень у її розвитку. Потреби особистості переорієнтовуються з матеріальних на духовні й інформаційно-знаннєві. У статті людина розглядається як складова природи, вона вимушена діяти відповідно до законів природи. Тому за основу взято систему, в якій людина одночасно є індивідуально-соціально-природною. Природа зробила людину неповторно єдиною. Так само, як і соціум природа відслідковує та реагує на поведінку кожного з нас. Вона є колискою і середовищем життєдіяльності людини, єдиним джерелом, звідки особистість черпає усе необхідне для свого існування. У рамках теоретико-економічного аналізу визначено провідну роль людини та її характерні риси в умовах інформаційно-знаннєвої парадигми життєдіяльності. |
|---|