Драматургічне мистецтво Івана Тобілевича (Карпенка-Карого) у метапоетичному дискурсі
У літературознавстві поняття метапоетики набуває дедалі більшої популярності. Мета статті – виявити в метапоетиці І. Тобілевича погляди на драматургічне й театральне мистецтво, а також на власну творчість, художні прийоми та їх функції. Об’єкт дослідження – метапоетичний дискурс автора. Головні д...
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2015
|
| Назва видання: | Слово і Час |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/151896 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Драматургічне мистецтво Івана Тобілевича (Карпенка-Карого) у метапоетичному дискурсі / К. Поліщук // Слово і час. — 2015. — № 9. — С. 102-106. — Бібліогр.: 11 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | У літературознавстві поняття метапоетики набуває дедалі більшої популярності. Мета статті –
виявити в метапоетиці І. Тобілевича погляди на драматургічне й театральне мистецтво, а також
на власну творчість, художні прийоми та їх функції. Об’єкт дослідження – метапоетичний дискурс
автора. Головні джерела цієї індивідуальної метапоетики – мемуари Софії Тобілевич; статті
драматурга “Наталка Полтавка”, “Записка до з’їзду сценічних діячів”; епістолярна спадщина,
зокрема лист до М. Старицького стосовно п’єси “Хто винен?”. У листі до М. Старицького драматург
інтерпретує основну ідею – головну установку – п’єси, а також демонструє засоби творення
характерів головних героїв. Отримані результати важливі для розуміння драматургічних прийомів
І. Тобілевича й можуть бути використані при вивченні поетики його доробку. |
|---|