Був цілим чоловіком, або ж двопівкульний Франко
Навряд чи продуктивно вкладати художньо-естетичну еволюцію Франка у прокрустове ложе лінійного руху “від” і “до” чи розпинати на хрестовині некоректної опозиції народництво/модернізм. Він еволюціонував зі збереженням попереднього досвіду та з перевіркою набутих знань, зокрема, власною художньою п...
Збережено в:
| Дата: | 2016 |
|---|---|
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2016
|
| Назва видання: | Слово і Час |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/158373 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Був цілим чоловіком, або ж двопівкульний Франко / А. Ткаченко // Слово і час. — 2016. — № 8. — С. 17-23. — Бібліогр.: 9 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | Навряд чи продуктивно вкладати художньо-естетичну еволюцію Франка у прокрустове ложе
лінійного руху “від” і “до” чи розпинати на хрестовині некоректної опозиції народництво/модернізм.
Він еволюціонував зі збереженням попереднього досвіду та з перевіркою набутих знань, зокрема,
власною художньою практикою. Багатогранний цей чоловік був таки справді “цілим”, за його ж
висловом, який незрідка приписують Миколі Вороному. |
|---|