Дослідження Малинського городища у 40-х роках ХХ століття

У статті вводяться до наукового обігу результати археологічних досліджень Малинського городища під керівництвом П.М. Третьякова в 1940 та 1949 рр. Матеріали робіт не були опубліковані.
 Польова документація зберігалася в Рукописному відділі Наукового архіву Інституту історії матеріальної кул...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Археологія і давня історія України
Datum:2016
ISSN:2227-4952
1. Verfasser: Павленко, С.В.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainisch
Veröffentlicht: Інститут археології НАН України 2016
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/161643
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Дослідження Малинського городища у 40-х роках ХХ століття / С.В. Павленко // Археологія і давня історія України: Зб. наук. пр. — К.: ІА НАН України, 2016. — Вип. 4 (21). — С. 103-110. — Бібліогр.: 30 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Beschreibung
Zusammenfassung:У статті вводяться до наукового обігу результати археологічних досліджень Малинського городища під керівництвом П.М. Третьякова в 1940 та 1949 рр. Матеріали робіт не були опубліковані.
 Польова документація зберігалася в Рукописному відділі Наукового архіву Інституту історії матеріальної культури РАН (м. Санкт-Петербург) і була не відома широкому колу дослідників. В публикации вводятся в научный оборот материалы археологических работ под руководством
 П.М. Третьякова в 1940 и 1949 гг. на средневековом
 городище возле г. Малин Житомирской области, которые ранее не публиковались. Документация исследований хранилась в Рукописном отделе Научного архива Института истории материальной культуры РАН (г. Санкт-Петербург) и не была известна широкому кругу исследователей. The results of archaeological investigations on a
 territory of Malyn hilltop fortified settlement are presented
 in this paper. These excavations were provided
 by P.N. Tretiakov in 1940 and 1949. Work material was
 not published. Documents from field excavations were
 storaged in a Manuscript department of scientific archival
 depository in Іnstitute for the History of Material
 Culture Russian Academy of Sciences (St. Petersburg)
 and were not known for the wide circle of investigators.
ISSN:2227-4952