Дослідження технологічних параметрів піролізу зношених автомобільних шин при їх статичному навантаженні
Вступ. Проблеми утилізації зношених автомобільних шин гостро постають на теренах нашої країни, оскільки обсяг останніх безперервно збільшується. Крім того, недосконалість наявних методів термічної утилізації зношених автошин спонукає до розробки новітньої технології піролізу в поєднанні зі статичним...
Gespeichert in:
| Datum: | 2018 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2018
|
| Schriftenreihe: | Наука та інновації |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/162614 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Дослідження технологічних параметрів піролізу зношених автомобільних шин при їх статичному навантаженні / Л.М. Маркіна, М.С. Крива // Наука та інновації. — 2018. — Т. 14, № 6. — С. 38-54. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | Вступ. Проблеми утилізації зношених автомобільних шин гостро постають на теренах нашої країни, оскільки обсяг останніх безперервно збільшується. Крім того, недосконалість наявних методів термічної утилізації зношених автошин спонукає до розробки новітньої технології піролізу в поєднанні зі статичним навантаженням.
Проблематика. Через відсутність даних щодо особливостей робочого процесу, що ускладнює проведення налагоджувальних робіт та реалізацію утилізації гумових відходів термічним розкладанням під дією статичного навантаження в промислових умовах, важливим є визначення особливостей деструкції гумових відходів в реакторі устаткування під час статичного стискання.
Мета. Визначення фізичних характеристик теплотехнічного процесу деструкції зношених автошин в піролізному
реакторі в поєднанні зі статичним навантаженням.
Матеріали й методи. Для оцінки ефективності запропонованого методу проведено серію експериментальних
досліджень: традиційний піроліз подрібнених автошин в реакторі та піроліз автошин зі статичним навантаженням.
За допомогою програми COMSOL Multiphysics досліджено теплофізичні характеристики вертикального піролізного
реактора, заповненого автошинами, при взаємодії температури й статичного стискання.
Результати. Шляхом використання програмою методу кінцевих елементів та розв'язання диференціального
рівняння теплопровідності, побудовано графіки, що демонструють теплопровідність і процес розподілу температурного поля всередині піролізного реактора за умов ущільнення перероблюваних продуктів. Розраховано термін
перебування автошин в реакторі, що складає 7,8 год. Визначено оптимальний тиск на автошини, необхідний для
досягнення максимального ущільнення. Висновки. Обґрунтовано підвищення продуктивності установки утилізації гумотехнічних відходів шляхом впровадження в технологічну схему багатоконтурного циркуляційного піролізу статичного навантаження. Показано ефективність застосування статичного навантаження під час процесу, про що свідчить збільшення коефіцієнту теплопровідності масиву автошин в реакторі і, як наслідок, більш рівномірний розподіл температури в об'ємі ущільнених автошин. |
|---|