Освіта в контексті розбудови інформаційного та екобезпечного суспільства: теоретико-методологічні й практичні аспекти
Зазначено, що останнім часом у світі активно формується інформаційне суспільство, позитивно впливаючи на соціально-економічні показники країни. Обґрунтовано, що розвиток такого суспільства визначається багатьма факторами, у тому числі освітнім. Виявлено кореляційну залежність між тривалістю навчання...
Gespeichert in:
| Datum: | 2016 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
2016
|
| Schriftenreihe: | Економіка природокористування і охорони довкілля |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/162891 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Освіта в контексті розбудови інформаційного та екобезпечного суспільства: теоретико-методологічні й практичні аспекти / В.І. Куценко, О.В. Гаращук // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2016. — С. 36-43. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | Зазначено, що останнім часом у світі активно формується інформаційне суспільство, позитивно впливаючи на соціально-економічні показники країни. Обґрунтовано, що розвиток такого суспільства визначається багатьма факторами, у тому числі освітнім. Виявлено кореляційну залежність між тривалістю навчання й індексом людського розвитку, питомою вагою підприємств, які впроваджують інновації. Визначено, що освітньо-наукова діяльність, зокрема вищого навчального закладу, сприяє також формуванню екобезпечного середовища. Наголошено на необхідності поліпшення кадрового потенціалу освітньої сфери, його ефективного використання відповідно до певних принципів, щоб прискорити формування інформаційного й екобезпечного суспільства. |
|---|