Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції

У статті виділяється використання digital-маркетингу, як можливості сучасного просування органічної продукції, що повинно перетворитися в комплекс різноспрямованих складових, таких як: глибоке вивчення онлайн-аудиторії, її поведінкової складової; залучення всіх можливих сегментів аудиторії; зануренн...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2019
1. Verfasser: Новицька, І.В.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут економіки промисловості НАН України 2019
Schriftenreihe:Вісник економічної науки України
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/163991
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції / І.В. Новицька // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 2 (37). — С. 196-200. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine