Теоретико-методологічні положення тартусько-московської школи у контексті польських літературознавчих досліджень
Стаття присвячена польській школі літературознавчої семіотики. представлений аналіз зосереджено на критичній рецепції функціоналістської концепції літературознавчих досліджень й теорії літератури. Розвиток польських структурально-семіотичних досліджень представлено передусім як зміну предмета дослід...
Збережено в:
| Автор: | Дуркалевич, В.В. |
|---|---|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/17128 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Теоретико-методологічні положення тартусько-московської школи у контексті польських літературознавчих досліджень
за авторством: Дуркалевич, В.В. -
Теоретико-методологічні положення Тартусько-московської школи
за авторством: Дуркалевич, В.В.
Опубліковано: (2009) -
Теоретико-методологічні положення Тартусько-московської школи
за авторством: Дуркалевич, В.В.
Опубліковано: (2009) -
Увага до психологічних деталей у творах для молоді Григора Тютюнника у контексті польських літературознавчих досліджень
за авторством: Дудко, О.С.
Опубліковано: (2009) -
Увага до психологічних деталей у творах для молоді Григора Тютюнника у контексті польських літературознавчих досліджень
за авторством: Дудко, О.С.
Опубліковано: (2009)