"Розірваний" текст Мирослава Ягоди: некласична естетика твору "Вóйна малого жорстокого числа"

Прозова творчість андеграундового митця Мирослава Ягоди позначення зверненням до експериментальних технік письма, зокрема поєднанням прийомів «автоматичного письма», «потоку свідомості» із постмодерною іронічною мовною грою, вибудовуванням ризоматичної композиції, де розвиток дії промальовується...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Філологічний дискурс
Datum:2018
1. Verfasser: Підопригора, С.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2018
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/178692
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:"Розірваний" текст Мирослава Ягоди: некласична естетика твору "Вóйна малого жорстокого числа" / С. Підопригора // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2018. — Вип. 7. — С. 152-161. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Beschreibung
Zusammenfassung:Прозова творчість андеграундового митця Мирослава Ягоди позначення зверненням до експериментальних технік письма, зокрема поєднанням прийомів «автоматичного письма», «потоку свідомості» із постмодерною іронічною мовною грою, вибудовуванням ризоматичної композиції, де розвиток дії промальовується скоріше почуттєво-інтуїтивно, ніж подіємо. Через метафору війни оголюється внутрішній конфлікт митця із самим собою та світом, а текстові механізми «працюють» на створення «багатого» тексту. Автор намагається малювати словом моторошні картини, що відразу мають активізувати підсвідомі інтуїтивні смисли в обхід логіці та традиційному сприйняттю тексту; послуговується типографічними засобами увиразнення тексту. Деконструюючи мову та письмо, М. Ягода видобуває приховані сенси, що роблять комунікативний дискурс твору «Вóйна малого жорстокого числа» непрозорим, густим, глибоким та відкритим до багатьох інтерпретацій, з яких жодна не буде вичерпною. The underground artist Myroslav Yahoda’s prose is specific by application of experimental writing techniques, in particular the combination of methods of «automatic writing», «flow of consciousness» with postmodern ironic language play and the construction of a rhizomatic composition, where the development of action is drawn more sensually intuitively than evently. Through the metaphor of the war the artist’s inner conflict with himself and the world is exposed, and the text mechanisms «work» to create a «rich» text. The author tries to draw by the word creepy pictures that immediately have to intensify subconscious intuitive meanings bypassing the logic and traditional perception of the text; uses typographic means to express the text. Deconstructing the language and the writing, M. Yahoda extracts the hidden meanings that make the communicative discourse of the work «War of the Small Fierce Number» opaque, thick, deep and open to many interpretations, none of which will be exhaustive.
ISSN:2411-4146