Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій

Використання цифрових інструментів у маркетингових комунікаціях стало очевидною умовою успішного бізнесу. При цьому згідно із сучасною концепцією холістичного маркетингу призначення маркетингових комунікацій організації полягає у просуванні її бізнесу, яке включає не тільки просування її товарів і п...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2021
Hauptverfasser: Заруба, В.Я., Парфентенко, І.А.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут економіки промисловості НАН України 2021
Schriftenreihe:Економіка промисловості
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/180026
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій / В.Я. Заруба, І.А. Парфентенко // Економіка промисловості. — 2021. — № 2 (94). — С. 125–140. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine