Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій
Використання цифрових інструментів у маркетингових комунікаціях стало очевидною умовою успішного бізнесу. При цьому згідно із сучасною концепцією холістичного маркетингу призначення маркетингових комунікацій організації полягає у просуванні її бізнесу, яке включає не тільки просування її товарів і п...
Gespeichert in:
| Datum: | 2021 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Заруба, В.Я., Парфентенко, І.А. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2021
|
| Schriftenreihe: | Економіка промисловості |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/180026 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій / В.Я. Заруба, І.А. Парфентенко // Економіка промисловості. — 2021. — № 2 (94). — С. 125–140. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій
von: Заруба, В.Я., et al.
Veröffentlicht: (2021) -
Використання лізингу – перспективний шлях розвитку вугледобувної промисловості
von: Мєшкова, В.С.
Veröffentlicht: (2012) -
Передумови, проблеми й загрози формування та використання експортного потенціалу машинобудівних підприємств
von: Шелест, Є.О.
Veröffentlicht: (2013) -
Індустрія 4.0 та цифровізація економіки: можливості використання зарубіжного досвіду на промислових підприємствах України
von: Брюховецька, Н.Ю., et al.
Veröffentlicht: (2020) -
Організаційні засади створення інформаційної підсистеми стратегічного управління в умовах гірничо-збагачувальних підприємств України
von: Нусінов, В.Я., et al.
Veröffentlicht: (2012)