Лінгвопрагматичний і дидактичний потенціал гумористичних текстів у сучасних підручниках з української мови

У статті проаналізовано специфіку використання гумористичних текстів у підручниках з української мови для 7 – 9 класів загальноосвітніх шкіл. Вказано на потребу врахування фонового досвіду комунікантів під час навчання мови, особливостей сміхової субкультури підлітків та хронологічної маркованос...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2019
Main Authors: Ганжа, А., Галактіонова, Н.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут української мови НАН України 2019
Series:Культура слова
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/180209
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Лінгвопрагматичний і дидактичний потенціал гумористичних текстів у сучасних підручниках з української мови / А. Ганжа, Н. Галактіонова // Культура слова. — 2019. — Вип. 91. — С. 160-170. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine