Лінгвопрагматичний і дидактичний потенціал гумористичних текстів у сучасних підручниках з української мови

У статті проаналізовано специфіку використання гумористичних текстів у підручниках з української мови для 7 – 9 класів загальноосвітніх шкіл. Вказано на потребу врахування фонового досвіду комунікантів під час навчання мови, особливостей сміхової субкультури підлітків та хронологічної маркованос...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автори: Ганжа, А., Галактіонова, Н.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут української мови НАН України 2019
Назва видання:Культура слова
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/180209
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Лінгвопрагматичний і дидактичний потенціал гумористичних текстів у сучасних підручниках з української мови / А. Ганжа, Н. Галактіонова // Культура слова. — 2019. — Вип. 91. — С. 160-170. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine