Інноваційно-освітня парадигма формування соціальної безпеки – передумова сталого розвитку
Розкрито роль та значення інноваційної освіти в контексті проблем соціальної безпеки. Розглянуто вплив освіти та соціальної безпеки на сталий розвиток. Окреслено місце інноваційно-освітньої парадигми у формуванні соціальної безпеки та її основні цілі. Здійснено аналіз сучасного стану освітньої сфери...
Gespeichert in:
| Datum: | 2020 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
2020
|
| Schriftenreihe: | Економіка природокористування і сталий розвиток |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/183390 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Інноваційно-освітня парадигма формування соціальної безпеки – передумова сталого розвитку / В. Куценко, І. Кінаш, Г. Євтушенко // Економіка природокористування і сталий розвиток. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2020. — № 8 (27). — С. 103-110. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | Розкрито роль та значення інноваційної освіти в контексті проблем соціальної безпеки. Розглянуто вплив освіти та соціальної безпеки на сталий розвиток. Окреслено місце інноваційно-освітньої парадигми у формуванні соціальної безпеки та її основні цілі. Здійснено аналіз сучасного стану освітньої сфери України. Запропоновано шляхи досягнення її стабільності та прискорення розвитку, що сприятиме сталому економічному зростанню. |
|---|