Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен
У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу (НПД). Досліджуються такі його суттєві ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, інтерпретативність, категорії парафрастичност...
Saved in:
| Date: | 2009 |
|---|---|
| Main Author: | Габідулліна, А.Р. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
2009
|
| Series: | Мовознавство |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/183439 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А.Р. Габідулліна // Мовознавство. — 2009. — № 6. — С. 70-78. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Психолого-педагогічний аналіз комунікативної діяльності педагога
by: Ніколаєнко, С.
Published: (2012) -
Лінгвістичний статус концепту
by: Голобородько, К.Ю.
Published: (2002) -
Безручко О. В. Педагогічний метод О. П. Довженка
by: Горевалов, С.
Published: (2009) -
"Лінгвістичний аналіз тексту" як навчальна дисципліна у ВНЗ України
by: Миронюк, Н.П.
Published: (2002) -
Лінгвістичний і лінгвокультурологічний статуси образу-еталона
by: Мізін, К.І.
Published: (2007)