Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен
У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу (НПД). Досліджуються такі його суттєві ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, інтерпретативність, категорії парафрастичност...
Збережено в:
| Дата: | 2009 |
|---|---|
| Автор: | Габідулліна, А.Р. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
2009
|
| Назва видання: | Мовознавство |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/183439 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А.Р. Габідулліна // Мовознавство. — 2009. — № 6. — С. 70-78. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Психолого-педагогічний аналіз комунікативної діяльності педагога
за авторством: Ніколаєнко, С.
Опубліковано: (2012) -
Лінгвістичний статус концепту
за авторством: Голобородько, К.Ю.
Опубліковано: (2002) -
Безручко О. В. Педагогічний метод О. П. Довженка
за авторством: Горевалов, С.
Опубліковано: (2009) -
"Лінгвістичний аналіз тексту" як навчальна дисципліна у ВНЗ України
за авторством: Миронюк, Н.П.
Опубліковано: (2002) -
Лінгвістичний і лінгвокультурологічний статуси образу-еталона
за авторством: Мізін, К.І.
Опубліковано: (2007)