Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору
У статті розглянуто, як композиція допомагає розкривати та сприймати зміст наукового твору. Підкреслено її роль як засобу виділяти головне й керувати читацькою увагою. Наведено поради щодо правильної побудови композиції, зокрема проаналізовано стильовий потенціал дихотомії «загальне — конкретне»....
Gespeichert in:
| Datum: | 2015 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
2015
|
| Schriftenreihe: | Мовознавство |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/184001 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору / П.О. Селігей // Мовознавство. — 2015. — № 2. — С. 54-63. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | У статті розглянуто, як композиція допомагає розкривати та сприймати зміст наукового твору. Підкреслено її роль як засобу виділяти головне й керувати читацькою увагою. Наведено поради щодо правильної побудови композиції, зокрема проаналізовано стильовий потенціал дихотомії «загальне — конкретне». |
|---|