Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору
У статті розглянуто, як композиція допомагає розкривати та сприймати зміст наукового твору. Підкреслено її роль як засобу виділяти головне й керувати читацькою увагою. Наведено поради щодо правильної побудови композиції, зокрема проаналізовано стильовий потенціал дихотомії «загальне — конкретне»....
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
2015
|
| Назва видання: | Мовознавство |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/184001 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору / П.О. Селігей // Мовознавство. — 2015. — № 2. — С. 54-63. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | У статті розглянуто, як композиція допомагає розкривати та сприймати зміст наукового твору. Підкреслено її роль як засобу виділяти головне й керувати читацькою увагою. Наведено поради щодо правильної побудови композиції, зокрема проаналізовано стильовий потенціал дихотомії «загальне — конкретне». |
|---|