Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору
У статті розглянуто, як композиція допомагає розкривати та сприймати зміст наукового твору. Підкреслено її роль як засобу виділяти головне й керувати читацькою увагою. Наведено поради щодо правильної побудови композиції, зокрема проаналізовано стильовий потенціал дихотомії «загальне — конкретне»....
Gespeichert in:
| Datum: | 2015 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
2015
|
| Schriftenreihe: | Мовознавство |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/184001 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору / П.О. Селігей // Мовознавство. — 2015. — № 2. — С. 54-63. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| id |
nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-184001 |
|---|---|
| record_format |
dspace |
| fulltext |
|
| spelling |
nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-1840012025-02-23T18:08:34Z Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору Significance of composition in creation and perception of academic texts Селігей, П.О. У статті розглянуто, як композиція допомагає розкривати та сприймати зміст наукового твору. Підкреслено її роль як засобу виділяти головне й керувати читацькою увагою. Наведено поради щодо правильної побудови композиції, зокрема проаналізовано стильовий потенціал дихотомії «загальне — конкретне». The paper considère, how composition of an academie text helps to reveal and apprehend its contents. The rôle of composition as means of identification of the essence and control attention is emphasized. Recommendations on correct making of composition are given. In particular the stylistic potential of dichotomy «general — spécifie» is analyzed. 2015 Article Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору / П.О. Селігей // Мовознавство. — 2015. — № 2. — С. 54-63. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. 0027-2833 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/184001 uk Мовознавство application/pdf Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України |
| institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| collection |
DSpace DC |
| language |
Ukrainian |
| description |
У статті розглянуто, як композиція допомагає розкривати та сприймати зміст наукового твору. Підкреслено її роль як засобу виділяти головне й керувати читацькою увагою. Наведено поради щодо правильної побудови композиції, зокрема проаналізовано стильовий потенціал дихотомії «загальне — конкретне». |
| format |
Article |
| author |
Селігей, П.О. |
| spellingShingle |
Селігей, П.О. Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору Мовознавство |
| author_facet |
Селігей, П.О. |
| author_sort |
Селігей, П.О. |
| title |
Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору |
| title_short |
Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору |
| title_full |
Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору |
| title_fullStr |
Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору |
| title_full_unstemmed |
Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору |
| title_sort |
роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору |
| publisher |
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України |
| publishDate |
2015 |
| url |
https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/184001 |
| citation_txt |
Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору / П.О. Селігей // Мовознавство. — 2015. — № 2. — С. 54-63. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. |
| series |
Мовознавство |
| work_keys_str_mv |
AT selígejpo rolʹkompozicííustvorennítasprijnâttínaukovogotvoru AT selígejpo significanceofcompositionincreationandperceptionofacademictexts |
| first_indexed |
2025-11-24T06:50:46Z |
| last_indexed |
2025-11-24T06:50:46Z |
| _version_ |
1849653510116737024 |