Мовний маркетинг як інструмент мовної політики
У статті розглянуто можливість застосування маркетингових технологій для імплементації мовної політики. Розглянуто еволюцію досліджень мовної політики та мовного планування. На прикладі постколоніальної мови показано принципи та інструментарій, які доречно застосовувати у мовному маркетингу....
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автор: | Белей, Л.Л. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
2015
|
| Назва видання: | Мовознавство |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/184035 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Мовний маркетинг як інструмент мовної політики / Л.Л. Белей // Мовознавство. — 2015. — № 5. — С. 3-12. — Бібліогр.: 48 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Угорськомовні студенти Закарпаття: мовні преференції під час дії закону «Про засади державної мовної політики»
за авторством: Белей, Л.Л.
Опубліковано: (2014) -
МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
за авторством: Пронько, Л. М., та інші
Опубліковано: (2023) -
Клієнтоорієнтований маркетинг як стратегічний інструмент успішного розвитку підприємств
за авторством: Гелей, Ю. О.І., та інші
Опубліковано: (2023) -
КРЕАТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
за авторством: Dembowska, Barbara, та інші
Опубліковано: (2021) -
Митні режими як інструмент упровадження митної політики
за авторством: Осадча, Н.В.
Опубліковано: (2009)