Інтертекстуальність як прояв деканонізації міметичного способу зображення в сучасному романі

Роман А. Мердок „Зелений лицар” розглядається з погляду інтертекстуальності як чинника побудови художнього світу твору. Доводиться, що інтертекстуальність у рамках згаданого роману відіграє ключову роль в деканонізації міметичного способу зображення, що приводить до ситуації онтологічно рівноправног...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Кавакін, А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2009
Назва видання:Питання літературознавства
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/18436
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Інтертекстуальність як прояв деканонізації міметичного способу зображення в сучасному романі / А. Кавакін // Питання літературознавства: Науковий збірник. — Чернівці: Рута, 2009. — Вип. 77. — С. 135-141. — Бібліогр.: 18 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-18436
record_format dspace
fulltext
spelling nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-184362025-02-23T19:53:04Z Інтертекстуальність як прояв деканонізації міметичного способу зображення в сучасному романі Intertextuality as an Instrument of Decanonising of the Mimetic Narration in the Contemporary Novel Кавакін, А. Інтертекст. Мультикультуралізм Роман А. Мердок „Зелений лицар” розглядається з погляду інтертекстуальності як чинника побудови художнього світу твору. Доводиться, що інтертекстуальність у рамках згаданого роману відіграє ключову роль в деканонізації міметичного способу зображення, що приводить до ситуації онтологічно рівноправного існування в романі „Зелений лицар” двох типів референцій – первинної, зорієнтованої на дійсність, та культурологічної вторинної. Така побудова художнього світу роману А. Мердок пояснює особливості художнього методу письменниці та порушує проблему стосовно взаємодії мімезису та інтертекстуальності в сучасному романі. The article offers an analysis of I. Murdoch’s novel The Green Knight from the point of view of the role of the intertextuality as a key factor around which a model of representation is built in the novel. It is argued that intertextuality, in the mentioned novel, plays a key role in decanonising of the mimetic type of narration, which leads to the situation of the ontologically equal presence of two references to reality in the novel The Green Knight – primary and, referring to culture, secondary. Such a construction of the novel’s model of representation clarifies the specific features of I. Murdoch’s writing and poses a question as to the principles of interaction between mimesis and intertextuality in today’s novel. 2009 Article Інтертекстуальність як прояв деканонізації міметичного способу зображення в сучасному романі / А. Кавакін // Питання літературознавства: Науковий збірник. — Чернівці: Рута, 2009. — Вип. 77. — С. 135-141. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. XXXX-0058 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/18436 82.0 uk Питання літературознавства application/pdf Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Інтертекст. Мультикультуралізм
Інтертекст. Мультикультуралізм
spellingShingle Інтертекст. Мультикультуралізм
Інтертекст. Мультикультуралізм
Кавакін, А.
Інтертекстуальність як прояв деканонізації міметичного способу зображення в сучасному романі
Питання літературознавства
description Роман А. Мердок „Зелений лицар” розглядається з погляду інтертекстуальності як чинника побудови художнього світу твору. Доводиться, що інтертекстуальність у рамках згаданого роману відіграє ключову роль в деканонізації міметичного способу зображення, що приводить до ситуації онтологічно рівноправного існування в романі „Зелений лицар” двох типів референцій – первинної, зорієнтованої на дійсність, та культурологічної вторинної. Така побудова художнього світу роману А. Мердок пояснює особливості художнього методу письменниці та порушує проблему стосовно взаємодії мімезису та інтертекстуальності в сучасному романі.
format Article
author Кавакін, А.
author_facet Кавакін, А.
author_sort Кавакін, А.
title Інтертекстуальність як прояв деканонізації міметичного способу зображення в сучасному романі
title_short Інтертекстуальність як прояв деканонізації міметичного способу зображення в сучасному романі
title_full Інтертекстуальність як прояв деканонізації міметичного способу зображення в сучасному романі
title_fullStr Інтертекстуальність як прояв деканонізації міметичного способу зображення в сучасному романі
title_full_unstemmed Інтертекстуальність як прояв деканонізації міметичного способу зображення в сучасному романі
title_sort інтертекстуальність як прояв деканонізації міметичного способу зображення в сучасному романі
publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
publishDate 2009
topic_facet Інтертекст. Мультикультуралізм
url https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/18436
citation_txt Інтертекстуальність як прояв деканонізації міметичного способу зображення в сучасному романі / А. Кавакін // Питання літературознавства: Науковий збірник. — Чернівці: Рута, 2009. — Вип. 77. — С. 135-141. — Бібліогр.: 18 назв. — укр.
series Питання літературознавства
work_keys_str_mv AT kavakína íntertekstualʹnístʹâkproâvdekanonízacíímímetičnogosposobuzobražennâvsučasnomuromaní
AT kavakína intertextualityasaninstrumentofdecanonisingofthemimeticnarrationinthecontemporarynovel
first_indexed 2025-11-24T19:08:31Z
last_indexed 2025-11-24T19:08:31Z
_version_ 1849699924518633472